وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

طی مراسمی، اسم یوپ هاینکس در موزه اساطیر بایرن مونیخ ثبت شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آقای پدر روز خاصی را سپری کرد؛ به او در موزه افتخارات بایرن مونیخ لقب "افسانه" را داده اند.  

نام یوپ هاینکس در موزه افتخارات بایرن مونیخ ثبت شد.

به گزارش اشپورت آینس، یوپ هاینکس فصل گذشته به دلیل بحرانی که در بایرن مونیخ وجود داشت به این تیم بازگشت و عملکرد کاملا قابل قبولی از خود ارائه داد. هاینکس امروز به آلیانس آرنا برگشت تا در مراسمی برای تقدیر از او حاضر شود. او در سال 2013 فاتح سه گانه شد و لباسش در این موزه ثبت گردیده بود. اسم و عکس آقای پدر در موزه افتخارات باشگاه بایرن مونیخ ثبت گردید. به او در موزه افتخارات بایرن مونیخ لقب "افسانه" را داده اند.

کارل هاینتس رومنیگه در ابتدای این مراسم گفت:

“می خواهیم با احترام از یوپ هاینکس به دلیل 50 سال حضور در فوتبال و 30 سال زحمت در بایرن مونیخ تقدیر کنیم. تقدیر از یک مرد پر آوازه و کسی که کیفیت و کلاس بالا را برای باشگاه به ارمغان آورده است. 

یوپ هاینکس نیز در این باره گفت:

“حضور در این جا افتخاری بزرگ برای من است. هرگز متصور نمی شدم که چهار بار مربی گری در بایرن مونیخ را تجربه کنم و موفقیتش را این گونه جشن بگیرم. 

برای ادای احترام به هاینکس در این مراسم یک فیلم 20 دقیقه ای نشان داده شد. هاینکس در این باره گفت:

“هنگامی که فیلمی از زندگی شما ساخته می شود خاطرات زیادی از زندگیتان برای شما مرور می شود. شما دائما کار هایی که در زندگیتان انجام دادید را مرور می کنید. من حالا از زندگی ام لذت می برم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
علی باواریا جمعه 29 تیر 1397 ساعت 21:49

افسانه پدر .به احترام ت همیشه درکنار اسم بایرن اسم بزرگ افسانه همیشه به یاد می آید.یوپ بزرگ همیشه در قلب تمام طرفداران هستی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد