وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کواچ: نمی توانم در مورد پاوار چیزی بگویم؛ آن گونه که مشخص است، هامس در مونیخ می ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی جدید بایرن مونیخ به برخی ابهامات و شبهه ها در مورد برنامه هایش در بایرن مونیخ پاسخ داد. 

 

نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، در نشست خبری خود حاضر شد و درباره افراد مختلفی همچون بنجامین پاوار، سرژ گرنابری، مانوئل نویر، اسون اولرایش و توماس توخل صحبت کرد.

گفته های سرمربی باواریایی ها را به نقل از Sport1 می خوانید:

“از اوضاع راضی هستم. انتظار داشتیم بازیکنان با صعود به مراحل بعدی، حضور طولانی تری در جام جهانی داشته باشند اما در مشورت با مانوئل نویر نتیجه گرفتیم که آن ها را با خود به آمریکا نبریم و آن ها از تاریخ 25 جولای، همین جا در مونیخ با پیتر هرمان در کنار برخی از بازیکنان زیر 19 و 23 سال تمرین خواهند کرد. سپس در تاریخ 1 آگوست با هم ادغام خواهیم شد. در این مدت آن ها (بازیکنان حاضر در جام جهانی) کمی از فوتبال فاصله خواهند گرفت و به آرامش خواهند رسید.
 

درباره احتمال خرید بنجامین پاوار

“نمی توانم در این باره نظر بدم اما می توانم تایید کنم که پاوار بازیکن خیلی خوبی است و در جام جهانی پیشرفت داشت. ما تیمی متشکل از 22 بازیکن در اختیار داریم و راضی نگه داشتن همه آن ها کار دشواری خواهد بود و ما از نفر جدیدی صحبت نمی کنیم.
 

در ادامه کواچ از صحبت کردن بیشتر در این مورد خودداری کرد و حسن صالح حمیدزیچ را مسئول پاسخگویی به خبرنگاران کرد. سپس از کواچ در مورد وضعیت هامس رودیگز پرسیده شد و او در جواب گفت:

“هامس بازیکن قرضی ما از رئال مادرید است و باید برای بایرن مونیخ بازی کند. ما بندی در مورد او داریم که یا آن را فعال خواهیم کرد یا خیر اما چیزی که به وضوح مشخص است، این است که او همین جا می ماند.
 

اولرایش-نویر

“ اسون برخلاف تصور خیلی ها، واقعا خوب کار کرد و نشان داد که به درستی در اینجا حضور داشته است. می دانم که می توانم روی او حساب باز کنم اما نویر یک دروازه بان در کلاس جهانی است و من از فرد شماره یک و شماره دو خبر دارم. اما با این وجود می دانم که آن شماره دو، خودش هم شماره یک است.
 

تعداد بازیکنان اصلی بایرن مونیخ

“نهایت ظرفیت 22 نفر است؛ به ویژه اگر 22 ورزشکار سطح بالایی در اختیار داشته باشید. اگر همه آن ها خوب باشند، باید شش نفر را نه به خاطر عملکرد شان بلکه به صورت چرخشی در خانه بگذارم. ابعاد تیم خوب است و بازیکنان جوان هم با نهایت توان تمرین می کنند. پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است و شاید اتفاقی در آن رخ دهد.
 

در ستایش از سرژ گرنابری

“سرژ بازیکن فوق العاده ای است ای است و این را مقابل فرانکفورت به ما نشان داد. او با توجه به سرعتی که دارد، می تواند در هر دو جناح به میدان برود و این همان چیزی است که در فوتبال امروز به آن نیازمندیم.
 

تمجید از توماس توخل

“واقعا توماس را ستایش می کنم. او دو سال قبل در فینال جام حذفی و در کل در دورتموند نشان داد مربی موفقی است. کار کردن در پاری سن ژرمن در کنار آن ستاره ها هم شرایط دیگری است و من برایش خوشحالم و معتقدم در آنجا خوب کار خواهد کرد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد