وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: جدایی از بایرن مونیخ؟ به شایعات توجه نمی‌کنم؛ می‌دانم چگونه اوضاع را کنترل کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد مهاجم لهستانی تصمیم گرفته است که در جمع باواریایی ها بماند. 

 

روبرت لواندوفسکی، مهاجم باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که به شایعات جدایی اش توجه نکرده و می داند چگونه با شرایط کنار بیاید.

مدیر برنامه های مهاجم لهستانی اعلام کرده بود که موکلش به تغییر نیاز دارد ولی مدیران بایرن مونیخ تاکید داشتند که مهاجم گلزن خود را نخواهند فروخت. با این حال به نظر می رسد که وی تصمیم به ماندن در بایرن مونیخ گرفته است.

به نقل از Goal، او در این خصوص گفت:

“خیلی به شایعات توجه نمی کنم. سال های زیادی است که فوتبال بازی می کنم و در این وضعیت ها بوده ام چه زمانی که در لخ پوزنان بودم و چه زمانی که در دورتموند بازی می کردم. چیزهای زیادی طی این سال ها آموخته ام که چگونه اوضاع را کنترل کنم.
 

وی همچنین اذعان کرد که به مدیر برنامه های خود اطلاع داده است که در طول جام جهانی 2018 به پیشنهادات و صحبت ها توجهی نکند. او در این خصوص اضافه کرد:

“دقیقا به همین شکل بود. از همان روز اول جام جهانی به او گفتم که در خصوص هیچ چیزی صحبت نکند و با من تماس نگیرد. زیرا می خواستم تمرکزم روی بازی ها باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد