وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس به رئال نمی‌رود، مونیخی‌ها نگران نباشند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازگشت خامس رودریگز، ستاره‌ی بایرن مونیخ به رئال مادرید سالها است در فصل نقل و انتقالات یکی از مکررترین شایعات بوده. اما ایجنت خامس حالا با منتشر کردن جزئیات قرارداد او با بایرن مونیخ آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان ریخته. 

 

از چند روز پیش، این شایعه که خامس رودریگز ممکن است به رئال مادرید بازگردد بار دیگر قوت گرفته بود. این ستاره‌ی کلمبیایی تابستان پارسال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن آمده بود چرا که دیگر نمی‌توانست با سرمربی وقت رئال، زین‌الدین زیدان کار کند.


اما وقتی در جریان جام جهانی، خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید رئال منصوب شد، به نظر می‌رسید خامس برای بازگشت به رئال، دیگر مشکلی نداشته باشد. شایعات وقتی پررنگ‌تر شد که کریستیانو رونالدو هم رئال را ترک کرد و به یونتوس پیوست.

 

اما ایجنت خامس، شرکت گستیفیوت به همه‌ی شایعات مطرح شده درباره‌ی عزیمت او از مونیخ پاسخ منفی داد. ایجنت خامس به ای‌اس‌پی‌ان اعلام کرده که پایان پیش از موعد قرارداد قرضی دوساله‌ی خامس به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست و در متن قرارداد نه برای بایرن و نه برای رئال گزینه‌ای پیش‌بینی نشده که با استفاده از آن بتوانند قرارداد را پیش از پایان مهلتش ملغی کنند.


رئال در ازای دو سال حضور خامس در بایرن ده میلیون یورو دریافت می‌کند و بعد از پایان مهلت قرارداد دوساله، بایرن می‌تواند آقای گل جام جهانی 2014 را با پرداخت 35.2 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

 

منبع : اشپورت1

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 23:40

خامس تازه یک ساله اومده بایرن الان وارد فصل دوم میشه چجوری سالهاست در فصل نقل و انتقالات شایعه ی بازگشتش به رئال قوت می گیره؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد