وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

با وجود علاقه مندی ناپولی به خاوی مارتینز، فعلا تقویت جناحین خط دفاعی، اولویت اصلی آنچلوتی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی باواریایی ها که به زودی 30 ساله می شود، ممکن است دوباره شاگرد کارلتو شود.  

نقل و انتقالات ناپولی با آنچلوتی شکل جدی تری به خود گرفته است. پس از خرید فابین رویز و انتقال تقریبا نهایی شده جورجینیو به چلسی، ناپلی ها به فکر خرید یک بازیکن دیگر برای پست هافبک دفاعی هستند و در این شرایط خاوی مارتینز گزینه ایده آل آنچلوتی است؛ البته فعلا اولویت ناپولی جذب فول بکی با قابلیت بازی در هر دو سمت خط دفاعی است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، اگر ناپولی تصمیم بگیرد هافبک دفاعی دیگری به ترکیب تیمش اضافه کند، آنگاه خاوی مارتینز که سابقه همکاری با کارلتو در بایرن مونیخ را دارد، گزینه اصلی آنها خواهد بود. فعلا برنامه اصلی ناپولی در نقل و انتقالات جذب یک فول بک است که بتواند هر دو سمت را پوشش بدهد. در هفته های اخیر نام های متعددی نظیر آریاس، لاینر و دارمیان مطرح شد اما یوسف سابالی از بوردو در حال حاضر نسبت به سایر گزینه ها به ناپولی نزدیک تر است. پارتنوپی به دنبال این است که ابتدا با بازیکن به توافق شخصی برسد سپس با باشگاه فرانسوی وارد مذاکره شود. بوردو با 12 میلیون یورو، مجوز خروج بازیکن ملی پوش سنگالی اش را صادر خواهد کرد.

پس از خرید فول بک، حرکت بعدی ناپولی در بازار نقل و انتقالات مشخص می شود؛ آنها ممکن است هافبک دفاعی دیگری بخواهند، آنگاه مذاکرات بر سر انتقال خاوی مارتینز از بایرن مونیخ، شکل جدی تری به خود می گیرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد