وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

صالح حمیدزیچ: در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای ویدال، بواتنگ و برنات مشکلی با جدایی آن ها نخواهیم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد بایرن مونیخ چند خروجی سرشناس در این تابستان خواهد داشت.  

به گزارش تی زد، همان طور که قبلا نیز اعلام شده بود، بایرن مونیخ احتمالا در این تابستان بازیکنانی را به فروش خواهد رساند. بازیکنانی که به گفته صالح حمیدزیچ، احتمالا مشتری های زیادی خواهند داشت. مدیر ورزشی باواریایی ها در مصاحبه ای نام چند بازیکن سرشناس تیم را آورده است.

او گفت:

“این وظیفه باشگاه است که تیمی بدون نارضایتی برای سرمربی تیم فراهم کند. ما در حاضر 9 هافبک داریم که به احتمال فراوان در یک بازی فقط 3 تن از آن ها در ترکیب قرار خواهد گرفت. چنین چیزی باعث نارضایتی برخی از بازیکنان خواهد شد. در حال حاضر شاید رناتو سانچز کمترین نگرانی را داشته باشد چون کواچ می خواهد او حتما در تیم باقی بماند و خودش آموزشش دهد. جدایی سانچز تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که کواچ امیدی به ادامه همکاری با او نداشته باشد.
 

صالح حمیدزیچ درباره تیاگو و ویدال نیز گفت:

“وضعیت ویدال کمی فرق دارد. طبق چیز هایی که شنیده ایم او مدیر برنامه های خود را مامور کرده تا تیمی جدید برایش پیدا کند. بایرن مونیخ مشکلی با جدایی او ندارد. این فصل تنها فرصتی است که باشگاه می تواند از فروش ویدال درآمدی کسب کند. تیاگو؟ ما برنامه خود را با او دنبال خواهیم کرد.
 

با این حال خبرنگاری که با صالح حمیدزیچ مصاحبه کرده تایید کرده است که در صورت دریافت پیشنهاد خوب، بایرن مونیخ راضی به فروش تیاگو نیز خواهد شد.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره برنات و بواتنگ نیز صحبت کرد:

“او چهار سال است که هنوز نتوانسته با تیم تطابق یابد. فکر نمی کنم در ادامه هم چنین اتفاقی رخ دهد. او از بایرن مونیخ به احتمال زیاد جدا می شود. بواتنگ؟ ما فصل را با او شروع خواهیم کرد و او پیشنهاداتش را با ما در میان خواهد گذاشت. در صورتی که پیشنهاد خوبی وجود داشته باشد، حاضریم آن را گوش کنیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
نصیر تیموری جمعه 22 تیر 1397 ساعت 18:54

یکدفعه تیمو بفروشی بره.دیگه کی مونده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد