وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس فدراسیون آلمان: تغییراتی مهم در راه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، راینهارد گریندل رئیس فدراسیون فوتبال آلمان روز دوشنبه در مصاحبه با کیگر  گفت "در ماه‌های آینده شاهد تغیراتی اساسی خواهیم بود، به احتمال زیاد حتی در تیم ملی. سیگنال‌هایی که از تیم و اولیور بیرهوف دریافت کرده‌ام نشان می‌دهد که باید تصمیم‌هایی مهم درباره‌ی اشخاص گرفته شود ". 

 


هم آقای رئیس، گریندل و هم مدیر تیم ملی بیرهوف با اظهارنظرهای عمومی درباره‌ی مسوت اوزیل، فشار بر او را افزایش داده‌اند. پیام آنها برای اوزیل این است : او باید بعد از هشت هفته، سکوت خود را در مورد ماجرای دیدار با اردوغان بشکند..


در جبهه‌ی کادر فنی، یواخیم لو بعد از درخواست گریندل و بیرهوف تصمیم گرفته در مانشافت بماند ولی این باعث نمی‌شود که همکاران او در کادر فنی هم در تیم ملی ماندگار باشند. دستیاران اصلی لو، اشنایدر و زورگ به  احتمال زیاد کسانی خواهند بود که تقاص حذف تحقیرآمیز آلمان از جام جهانی را با خروج خود از اردوی تیم ملی خواهند داد.


اورس زیگنت‌هالر، رئیس واحد استعدادیابی فدراسیون فوتبال آلمان هم از جمله مهره‌هایی است که کیکر معتقد است در تغییرات مورد نظر گریندل، پست خود را از دست خواهد داد.


گئورگ بهلاو، سرپرست تیم ملی و اولی فویگت، مدیر رسانه‌ای تیم ملی هم به گزارش کیکر این روزها در فدراسیون فوتبال آلمان چندان محبوب نیستند و به احتمال زیاد در تغییرات مورد نظر گریندل، جای خود را به مهره‌هایی تازه‌نفس خواهند داد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد