وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علاقه بایرن مونیخ به پاوارد جدی است؛ احتمال خروج مدافع فرانسوی از اشتوتگارت در همین تابستان هم وجود دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بنجامین پاوارد یکی از بهترین بازیکنان فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه بوده است و حالا چندین باشگاه اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن وی هستند. 

 

به گزارش بیلد، بنجامین پاوارد، مدافع تیم ملی فرانسه و باشگاه اشتوتگارت عملکرد خوبی از خود نشان داده است. میشائیل رشکه، مدیر ورزشی اشتوتگارت اطمینان داده که این بازیکن در این فصل هم در تیم خواهد ماند اما احتمال دارد در فصل آینده به فروش برسد. در قرارداد پاوارد بند فسخی وجود دارد که در سال آینده فعال خواهد شد. بندی 35 میلیون یورویی که قهرمان آلمان به آن چشم دوخته است.

به نظر می رسد بایرن مونیخ می خواهد در فصل آینده با استفاده از این بند فسخ، این مدافع فرانسوی را به تیم خود اضافه کند. پاوارد در پست دفاع وسط و دفاع راست می تواند بازی کند و جانشین خوبی برای کیمیش و مدافعان مرکزی تیم باشد. فصل آینده رافینیا و این فصل به احتمال فراوان برنات از تیم جدا خواهند شد و بایرن مونیخ به مدافعی چون پاوارد احتیاج پیدا خواهد کرد. البته این احتمال نیز وجود دارد که اشتوتگارت در صورت پیدا کردن جانشین مناسب و راضی بودن خود بازیکن و البته دریافت پیشنهاد بالای 50 میلیون یورو در همین تابستان پاوارد را به فروش برساند. بعضی از رسانه ها از توافق شخصی بایرن مونیخ با پاوارد خبر داده اند که اگر درست باشد این مدافع این فصل هم در اشتوتگارت خواهد ماند و فصل آینده راهی باواریا خواهد شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد