وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولی هوینس مانع انتقال تیموتی تیلمن، استعداد 19 ساله بایرن مونیخ به بارسلونا شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ پس از رد پیشنهاد بارسلونا در سال گذشته بالاخره تیلمن را تیم تازه صعود کرده به بوندسلیگا فرستاد. 

 

به گزارش بیلد، تیموتی تیلمن، وینگر و استعداد 19 ساله باواریایی ها مورد علاقه بارسلونا بود. این تیم سال قبل چندین بار برای این وینگر پیشنهاداتی برای بایرن مونیخ فرستاد اما هر بار این پیشنهادات رد می شدند. بعد ها مشخص شد که اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ عامل اصلی این اتفاق بوده است. هوینس به این بازیکن قول بازی در تیم اول را داد. در فصلی که گذشت، تیلمن 6 گل و 7 پاس گل در تیم دوم باواریایی ها به ثبت رساند اما حالا در انتقالی عجیب به نورنبرگ در دسته پایین تر پیوسته است.

به نظر می رسد تنها هدف اولی هوینس این بوده که این بازیکن راهی بارسلونا نشود. این بازیکن حالا به طور قرضی راهی نورنبرگ شده است اما بند خرید دائم هم در قراردادش وجود دارد. بایرن مونیخ قول بازی در تیم اول را به این وینگر داده بود. قولی که البته به آن عمل نکرد.

تیملن در این باره می گوید:

“انتقال به نورنبرگ یک گام رو به عقب  محسوب نمی شود. خوشحالم که این جا حضور دارم. روحیه خوبی دارم و سالی طولانی را پیش روی خود می بینم. 

بایرن مونیخ در پست وینگر، روبن، ریبری، گرنابری، کومان و همچنین مولر و چند بازیکن آکادمی اش را در اختیار دارد و شایعاتی مبنی بر جذب ربیچ و حتی مارسیال نیز به گوش می رسد. حالا باید دید که فصل آینده تیلمن به بایرن مونیخ باز خواهد گشت یا به تیم دیگری خواهد پیوست. بعید به نظر می رسد که بارسلونا دوباره برای جذب این بازیکن اقدام کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد