وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استارت پروژه بازگشت ژرمنها؛ ساخت آکادمی فوتبال در فرانکفورت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفته خیلی زود برای جلوگیری از افتضاحی دیگر در تورنمنت های بزرگ دست به کار شود. 

 

تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 روسیه روز های تاریکی را سپری کرد. در حالی که از این تیم انتظار دفاع از عنوان قهرمانی می شد، آن ها نتوانستند حتی از گروه خود بالا بیایند.

به گزارش بیلد، فدراسیون فوتبال آلمان پس از کسب نتایج ضعیف و وضعیت نا امید کننده پروژه ای را آغاز کرده تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد. پیدا کردن بهترین استعداد ها اولین کاری است که آن ها برای آینده انجام می دهند. آن ها قرار است یک آکادمی جدید در فرانکفورت بسازند که در آن جا، کارشناسان، استعداد یاب ها، مربیان پایه و حتی داوران آموزش های لازم را ببینند تا امکان پیدا کردن استعداد ها و پیشرفت آن ها در عرصه ملی فراهم شود.

این فدراسیون اجازه استفاده از ارتباطات الکترونیکی برای تحقق اهداف مربیان را می دهد. بدین شکل کادر فنی تیم می تواند با یکدیگر بهترین ارتباط ها را برقرار کنند که به وسیله آن یکی از افراد این کادر می تواند عملکرد و داده های مربوط به بازیکنان مختلف را به طور مرتب دریافت و آن ها را برای روز جمع بندی ذخیره کند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امید المانی 1366 یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 21:55

در نا امیدی بسی امید است...پایان شب سیه سپید است..خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد