وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: در هتل ژرمن ها در روسیه بعضی بازیکنان تا اوایل صبح بازی های ویدئویی انجام می دادند!

افشای بخش جدیدی از آشفتگی در تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 روسیه! 

 

"افتضاح" احتمالا بهترین کلمه برای شرح حال ژرمن ها در جام جهانی ای که گذشت، است. آن ها با دو شکست و کسب یک برد در گروه خود چهارم شدند و از صعود باز ماندند.

به گزارش بیلد، به نظر می رسد حال و وضع ژرمن ها در روسیه به هیچ وجه مناسب نبوده است. طبق آخرین خبر های مشخص شده که این تیم با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم می کرده است. هیچ اتحادی در تیم وجود نداشته و بازیکنان جوان و قدیمی تر با هم در تیم مشکل داشتند. خدیرا و هوملس دو تن از رهبران تیم نیز با هم درگیری هایی داشته اند. به نظر می رسد همین ها نبوده و تیم مشکلات دیگری نیز داشته است.

به نظر می رسد چند تن از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان که در روسیه حضور داشتند مجبور بودند اینترنت هتلی که ژرمن ها در آن حضور داشتند را قطع کنند چون در بعضی از اتاق ها بازیکنان و کادر فنی این تیم تا اوایل صبح به انجام بازی های ویدئویی مشغول می بودند و دیر خوابیدن هم بخشی از مشکلات بازیکنان این تیم بوده است. تا به الان هیچ وقت چنین آشفتگی ای در تیم ملی آلمان وجود نداشته و کادر فنی ژرمن ها احتمالا کار سختی برای جمع کردن دوباره تیم خواهند داشت.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید بایرنی دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 10:23

هرجا حرف و سخنی از حاشیه هست چه تو بایرن و چه تو تیم ملی یک اسم همیشه خودنمایی میکنه "متس هوملز" چه توی دورتموند توخل چه بایرن کارلتو و چه تو جام جهانیه اخیر این بازیکن حاشیه ساز و خودبزرگ بین مشکل ساز بزرگ بوده امیدوارم دیگه تو تیم ملی نبینمش و بزودی تو بایرن نیمکت نشین بشه یا به فروش برسه غده سرطانی

mehrangermany دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 18:17

با صحبت سعید بایرنی کاملا موافقم بنده هم قبلا راجع به هوملز بعد از باخت به مکزیک گفته بودم ایشون چند مدته بیشتر به جایی که فکر و پاهاش بازی کنه زبونش بازی میکنه و دائم توی مطبوعات مصاحبه میکنه تو بایرن هم همین چند وقت پیش با لواندوسکی درگیر شده بود قبلا خیلی خوشم میومد ازش ولی الان زیاد حال نمیکنم باهاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد