وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پدر مسوت اوزیل: اگر جای پسرم بودم از تیم ملی کناره گیری می کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پدر مسوت اوزیل با انتقاد شدید از رفتارهای مطبوعات نسبت به پسرش یاد می کند و بیرهوف را متهم به فرار از پذیرش شکست می کند.  

پس از جام جهانی روسیه 2018 یکی از بیشترین انتقاد ها نسبت به مسوت اوزیل انجام شد و بسیاری خواستار خداحافظی او از تیم ملی شدند، در این مورد پدر مسوت اوزیل در مورد این صحبت ها می گوید:

    مسوت اوزیل بسیار ناامید است، رفتار نادرستی با او شده است، او برای تیم آلمان 9 سال بازی مرده و خیلی کارها انجام داده است، اکنون چنین رفتاری با او به هیچ وجه درست نیست، اگر جای او بودم از تیم ملی خداحافظی می کردم

پدر اوزیل همچنین معتقد است صحبت های بیرهوف (چندی پیش بیرهوف خواستار کناره گیری اوزیل از تیم ملی شده بود) در مورد پسرش به خاطر فرار از مسئولیت شکست بوده است.

    صحبت های بیرهوف شبیه به شوخی بود، انتقاد از پسرم راحت ترین کار ممکن است، مسئولیت شکست آلمان تنها بر عهده پسرم من نیست و تمام تیم در آن دخیل هستند


مصطفی اوزیل همچنین تصویر پسرش با اردوغان را موضوعی عادی می داند و می گوید این کار به هیچ وجه جنبه سیاسی نداشته است:

    این موضوعی سیاسی نیست، او تصاویر زیادی با مرکل نیز داشته است، آیا این تصاویر هم مشکل داشته است؟

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد