وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: بایرن مونیخ هیچ پیشنهادی برای بواتنگ و تیاگو دریافت نکرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لیست خروجی های بایرن مونیخ بلند است اما همچنان خبری از رسمی شدن هیچ چیز نیست.  

به نقل از بیلد، باواریایی ها در اندیشه فروش چند بازیکن خود هستند. از بواتنگ در خط دفاع گرفته تا احتمال خروج ویدال و تیاگو! با آمدن لئون گورتسکا و بازگشت رناتو سانچز، ترافیک در خط هافبک باواریایی ها دو چندان خواهد شد. به نظر می رسد بایرن مونیخ به همین دلیل می خواهد پیشنهاداتی که برای بعضی از ستاره های تیمش در این پست می آید را بررسی کند.

رسانه های اسپانیایی چندی پیش از علاقه تیاگو به بازگشت به بارسلونا و یا حتی علاقه رئال مادرید به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما به نظر می رسد هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ای برای تیاگو به دست بایرن مونیخ نرسیده است. شایعاتی مبنی بر علاقه چند باشگاه مانند ناپولی و اتلتیکو مادرید به آرتورو ویدال نیز به گوش می رسید که احتمالا همه آن ها کذب هستند. بازیکن بعدی که احتمال جدایی اش از تیم زیادی است، ژروم بواتنگ مدافع این تیم است. رومنیگه در مصاحبه ای اعلام کرده بود که مشکلی با خروج بواتنگ ندارد اما بر اساس آخرین اخبار بایرن مونیخ هنوز برای وی هم پیشنهادی رسمی دریافت نکرده است. بایرن مونیخ برای فصل آینده احتمالا پاوارد، مدافع فرانسوی را به ترکیب خود اضافه خواهد کرد و از این رو بدش نمی آید که یک سال دیگر بواتنگ در تیم بماند و بعد از آن پاوارد را جانشین وی کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد