وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاری سن ژرمن پیشنهاد جذابی به ژروم بواتنگ داده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پاری سن ژرمن به جذب ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ علاقه مند است. 

 

بواتنگ 29 ساله که یکی از بهترین مدافعان اروپا محسوب می‌شود، در لیست فروش بایرن مونیخ قرار دارد. این را چندی پیش رومنیگه با اعتراف به اینکه این باشگاه به پیشنهادهای رسیده برای بواتنگ گوش می‌کند، تایید کرد. بواتنگ که جام جهانی خوبی را هم پشت سر نگذاشت، می‌تواند با رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو از جمع باواریایی‌ها جدا شود. او تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش پاریس یونایتد، یکی از تیم‌های علاقه مند به جذب بواتنگ، پاری سن ژرمن است. توماس توخل علاقه زیادی دارد تا با اضافه کردن یک مدافع میانی دیگر به ترکیبش، گزینه استفاده از خط دفاع سه نفره را نیز در اختیار داشته باشد. بواتنگ کاملا به بازی در چنین سیستمی آشناست. توخل در این صورت می‌خواهد کورزاوا و دنی آلوز را یک خط جلوتر بازی بدهد.

پاری سن ژرمن به همین منظور با ایجنت بواتنگ در تماس بوده و یک پیشنهاد بسیار جذاب نیز به این بازیکن ارائه کرده است. پیشنهادی که باید دید مورد قبول بواتنگ قرار می‌گیرد یا نه. پس از بواتنگ، پاریسی‌ها باید رضایت بایرن مونیخ را جلب کنند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Kahn چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 20:52

قسمت تلخ ماجرا اینه که در ازای رفتن برنات، آلکانترا، بواتنگ و یا ویدال چه کسی جایگزین میشه. همۀ تیم های مطرح در حال یارگیری هستند اما سران بایرن در خواب تشریف دارند. این حد از غرور و انعطاف ناپذیری واقعا روی اعصاب هواداران هست. ما تا کی باید در UCL تحقیر بشیم. 5 سال کافی نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد