وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو تا 2022 سرمربی تیم ملی آلمان؛ لوو: از اعتماد دوباره فوتبال آلمان خوشحالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، همانطور که انتظار می‌رفت، خبر خبرنگار بیلد آلمان تایید شد و یواخیم لوو به کارش در تیم ملی آلمان ادامه خواهد داد. 

 

اکانت توییتری فدراسیون فوتبال آلمان در توییتی با تیتر رسمی اعلام کرده است که یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان باقی می‌ماند.

قرارداد این سرمربی 58 ساله تا سال 2022 با تیم ملی آلمان اعتبار داشت. پس از نمایش ضعیف آلمان در جام جهانی 2018 و حذف در دور گروهی، شایعات زیادی مبنی بر پایان کار لوو در تیم ملی به گوش می‌رسید اما اکنون فدراسیون فوتبال آلمان این خبر را رد کرده است تا به شایعات مربوط به نیمکت تیم ملی آلمان، پایان دهد.

حال لوو بعد از اعلام این خبر از سوی مسئولان فدراسیون، در گفت و گو با رسانه‌ها گفته است: من بابت اعتماد دوباره‌ی فدراسیون فوتبال بسیار خوشحال هستم. بعد از حذف ما از جام جهانی انتقادات بسیاری مطرح شد اما من حمایت و تشویق فدراسیون را احساس کردم. برای من مهم بود که بعد از چند روز، خودم شخصا با مسئولان فدراسیون در تماس باشم. هنوز هم بابت حذف از جام جهانی خیلی ناراحت هستم اما می‌خواهم این رابطه را با تعهد کامل بازسازی کنم.
وی در ادامه تصریح کرد:  همه چیز را با تیم خودم آنالیز کرده و با شروع فصل جدید ارتباطاتم با بازیکنان را حفظ خواهم کرد. البته هرچیزی به زمان نیاز دارد ولی با شروع فصل جدید بازی های ملی در ماه سپتامبر شرایط همان طوری خواهد شد که انتظارش را داریم.
حال این اظهار نظر لوو نشان می‌دهد که انتقادات وارد به مانشافت تاثیرگذار بوده و باید منتظر تغییرات گسترده در ترکیب تیم ملی آلمان باشیم.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
امید المانی 1366 سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 22:19

درستش هم همینه

عقاب سپید چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 07:44

سلام
دیشب با دیدن بازی سوئد حسرت حضور آلمان در این مرحله را خوردم چون این مسیر به ژرمنها تعلق داشت و بهترین فرصت برای کسب ستاره پنجم در کشور روسیه بود .فقط امیدوارم برزیل حذف شود و ستاره ششم نگیرد.

عادل چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 09:23

امیدوارم تیم برزیل درمرحله بعدحذف بشه حرکات نیمارحالمو بدمیکنه گداگرمعتبرشودازخدابیخبرشودحال وروزنیماره،واقعافوتبال خوبی هم بازی نمیکنه ای کاش فینال بین بلژیک وکرواسی باشه نه تیمهای ستاره دار

محمد چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 12:20

امیدوارم لو این سبک فعلی تیم ملی رو عوض کنه. پاسکاری های بی فایده، مدافعینی که وسط زمین هستند،...
الان فقط اسپانیا و آلمان اینجوری بازی می کنند و جفتشون هم مجازات شدند. این سبک تیم حریف رو مجبور می کنه بره تو دفاع اتوبوسی و نتیجش هم که دیدیم.
برای گل زدن این قدر پاس نیاز نیست که، تو جام 2010 با دو ضرب به انگلیس گل زدیم(نویر - کلوزه) تو این جام فرانسه با پنج ضرب به آرژانتین گل زد. بلژیک هم با زیر 8 ضرب به ژاپن گل زد. تیم ها گواردیولا اگه این سبکی بازی می کنند فوق العاده سریع هستند بنابراین تیم حریف فرصت فکر کردن نداره

babak چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 12:50

با محمد هم عقیده ام و احساس عقاب سپید را دارم.
حتما شاهد تغییرات خواهیم بود. فعلا بازیهای اروپا و جام اروپا پیش رو است تا تا چهار سال دیگر فرصت هست. امیدوارم لوو طبع محافظه کارانه اش را کنار گذاشته باشد

Kahn چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 20:55

حالا حتما باید تا جام جهانی آینده تمدید میشد؟ نمیشد بذارن ببیننیم تو مثلا 6 ماه آینده چه تحول خاصی رخ میده؟ یهنی انقدر یه نفر باید جاش رو نیمکت مانشافت سفت باشه؟ الان واقعا لوو داره به کنار گذاشتن روشهای قدیمیش فکر میکنه؟ به نظر این تصمیم خیلی عجولانه بود.

عادل پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 00:39

باکان هم عقیده هستم یه فرصت 5الی6ماه برای محک زدم لوکافی بودنه4سال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد