وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: تونی کروس در اندیشه خداحافظی از بازی های ملی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، همان طوری که تونی کروس در مصاحبه ای گفت، جام جهانی 2018 روسیه یکی از تاریک ترین روز ها تاریخ آلمان به شمار می آید. ژرمن ها با شکست برابر کره جنوبی در آخرین بازی خود در گروه F رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، چهارم شدند و در عین ناباوری با جام وداع کردند.  

حالا بیلد، مدعی شده که تونی کروس که در این جام روی چند گل خورده ژرمن ها تاثیر داشت و البته گل زیبایی را برابر سوئد به ثمر رساند در اندیشه خداحافظی از بازی های ملی است و می خواهد از عرصه ملی خداحافظی کند. کروس در سال 2014 توانست با آلمان قهرمان جهان شود.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان در این باره می گوید:

“خداحافظی کروس از بازی های ملی ناراحت کننده خواهد بود. او می تواند تا چهار سال دیگر روی فرم بماند و به بازیکنان هم تیمی اش کمک کند. به نظرم وی یکی از رهبران تیم ملی آلمان می تواند باشد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 20:56

تنها بازیکن بالای 26 سال که قابلیت بازی برای جام جهانی بعدی رو داره همین کروسه بقیه باید کنار گذاشته بشن. فقط مارکو رویس این وسط به حقش نرسید. کاش جام پیش بود.

Amir چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 01:29

Kheili khande dare unayi ke baiad mese khedira ozil gomez va boateng khodafezi nemikonan kroos khodafezi mikone???man fekonam ina ba low moshkel khordan low tarafe 2rage hast na almania bekhatere siasataie mercel

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد