وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین اخبار از وضعیت نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ؛ برنات، تیاگو و ویدال در راه خروج؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تعداد بازیکنان بایرن مونیخ بسیار زیاد است و این تیم می خواهد کم کم بعضی از بازیکنان مطرحش را بفروشد.  

به نقل از رسانه های آلمانی از جمله کیکر و بیلد، ترافیک در خط میانی باواریایی ها باعث شده این تیم به فکر فروش ستاره هایش بیفتد. به نظر می رسد پیش از همه، برنات از تیم خارج می شود اما هنوز پیشنهادی برای وی به صورت رسمی به بایرن مونیخ نرسیده است. بواتنگ دیگر بازیکنی است که احتمالا از تیم جدا خواهد شد اما مقصد وی مشخص نیست. از طرفی حالا باواریایی ها با جذب گورتسکا، مشکلی با خروج تیاگو و ویدال ندارند و این بازیکنان نیز می توانند تیم را ترک کنند.

این تیم فصل آینده تنها در صورت جدایی بواتنگ بازیکنی را برای خط دفاعی تیمش جذب خواهد کرد و به نظر می رسد خرید دیگری نخواهد داشت. طبق آخرین خبر ها، بایرن مونیخ با بنفیکا برای انتقال رناتو سانچز به مشکل خورده است و به همین دلیل این بازیکن نیز فصل آینده در باواریا توپ خواهد زد. بایرن مونیخ توجهی به درخواست لواندوفسکی برای خروج نیز ندارد و کواچ وی را برای تور آمریکا در هفته های آینده فرا خوانده است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
امید المانی یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 22:01

کواچ قبل از نیم فصل اخراج خواهد شد

نصیر تیموری یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 23:08

کواچ اخراج شده خودش خبر نداره

HamedBavaraya دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 10:09

تعداد بازیکنان بسیاز زیاد؟!!! چندتاشون در حد لیگ قهرمانان هستن؟! اونم مراحل حساس جام؟!!!! یکی مصدوم بشه جایگزینش در حد خودش هست؟!

Aban دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 11:01

تیاگو، تولیسو، مارتینز، ویدال، رودی و گورتسکا به اینها خامس رو هم که قابلیت بازی کردن به عنوان هافبک دفاعی رو داره باید اضافه کرد. از بین همه ی اینها 2 بازیکن فیکس خواهند بود (با خامس سه تا). فکر کنم ویدال و تیاگو جایگاهشون رو از همه بیشتر متزلزل ببینن. با اینکه من بازی هردوشون رو دوست دارم ولی فکر کنم برای اینکه فیکس باشن از بایرن برن.
رودی و گورتسکا خیلی جای پیشرفت دارن و تا چند سال می تونن خط هافبک بایرن رو تضمین کنن. رودی با اینکه جلوی کره کم بازی کرد اما تا وقتی توی زمین بود به کره ای ها اجازه ی بازیسازی و نفوذ نمی داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد