وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خدیرا: عکسهای اوزیل و گوندوگان کمی ناآرامی ایجاد کرد؛ لوو باید بماند؛ تصمیمی برای خداحافظی نگرفته ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سامی خدیرا از خود ناامید شده است.  

سامی خدیرا هافبک 31 ساله تیم ملی آلمان پس از بازگشت به آلمان در مورد شرایط فعلی تیم به Bild  گفت:


    عکس های اوزیل و گوندوعان با اردوغان و حواشی آن باعث بوجود آمدن نا آرامی هایی شد اما من نمی خواهم این را بهانه ای برای خروج از جام جهانی قرار دهم. لوو باید بماند، او سالها کارهای خوبی در مانشافت انجام داده و من آرزو می کنم که او بماند. تصمیمی هنوز برای خداحافظی از بازی های ملی نگرفته ام، باید اولویت های خود را مشخص کنم و تصمیمی احساسی نگیرم. من از بازی خود در جام جهانی راضی نیستم و انتقادات بر من و هم تیمی هایم کاملا درست است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 8 تیر 1397 ساعت 18:02

تو و اوزیل و مولر از عوامل حذف بودید. و اشتباه یوگی هم اعتماد به شما سه نفر بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد