وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: همه فکر می‌کردند که آلمان تا یک دهه آینده تیمی شکست ناپذیر خواهد بود؛ اتفاقی که برای نویر افتاد شرم آور است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ملی پوش سابق تیم ملی آلمان از دلایل حذف این تیم در مرحله گروهی جام جهانی می گوید. 

 

ژرمن ها با قبول شکست دو بر صفر برابر کره جنوبی، خیلی زود از دور رقابت های جام جهانی 2018 روسیه کنار رفتند.

به نقل از گل، دتمار هامان عقیده دارد که تیم ملی آلمان از نبود یک رهبر در زمین مسابقه و بازیکنی که بتواند گره از بازی این تیم باز کند، رنج می برد. او در این خصوص به RTE گفت:

“اتفاقی که در لحظات پایانی بازی برای نویر افتاد، شرم آور بود. فوتبال آلمان هیچ گاه در 4 یا 5 دهه اخیر به این صورت ظاهر نشده بود. این موضوع برای من بسیار ناامیدکننده است. تیم ملی آلمان در این مسابقات فاقد رهبری و بازیکنانی بود که در لحظات حساس و زمانی که بازی گره می خورد، بتوانند چاره ساز شوند.
 

“آن ها با انتقادات گسترده ای رو به رو خواهند شد. قبل از آغاز مسابقات، نتوانستند مسئله اردوغان را به خوبی مدیریت کنند. سرمربی تیم قبل از آغاز بازی ها قرارداد خود را برای 2 سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب در حال حاضر 4 سال دیگر از قرارداد او با آلمان باقی مانده است. باید دید که نظر فدراسیون فوتبال در خصوص ادامه همکاری با او چه خواهد بود.
 

“سوالات بی پاسخ زیادی در خصوص عملکرد آلمان وجود دارد. سال گذشته و پس از قهرمانی آلمان در جام کنفدراسیون ها، همه فکر می کردند که این تیم برای یک دهه آینده نیز شکست ناپذیر خواهد بود. اما در حال حاضر می بینیم که این تیم در قعر به سر می برد.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
عادل جمعه 8 تیر 1397 ساعت 13:15

فوتبال آلمان دررده باشگاهی چندسالی هست که افتضاح عمل میکنه همین عدم نتیجه گیری روی تیم ملی اثرات منفی گذاشته،واقعابعدازدوروزهنوزهضم این نتیجه امکان پذیرنیست چرایواخیم لوعوضی یه باردیگه به زباله هااعتمادکردچطوریه نفربعداز12سال مربی بودن نبایدمتوجه کم کاری یه تعدادبازیکن نباشه.ای کاش مردم المان ارامش واسایش روازلوبگیرن همین کاری که اون باهمه کرد.

عادل جمعه 8 تیر 1397 ساعت 13:22

ولی ظاهرااین ادم خیلی پرروهستش وقصدکناره گیری نداره الان ظرفیتهای مربیگری درآلمان بالاست.ای کاش کلوپ لیورپولو بیخیال بشه ومربی تیم ملی بشه تاشوروانرژی روبرگردونه.قبلااگه کامنت منوخونده باشیدگفتم لوخودشومدیون نفرات 2014میدونه هیچوقت بیخیالشون نمیشه،تعدادی مثل گومزخدیرااوزیل حتی مولرفعلانبایدبه تیم ملی دعوت بشن .

سعید بایرنی شنبه 9 تیر 1397 ساعت 07:46

تیم بد بوده و مربی هم اشتباهات غیر قابل باوری داشت و فوتبال هم یه سرش برده و سر دیگش باخته...ضمنا فکر میکنم خود لوو از هرکس دیگه ای بهتر میدونه چطور تیم رو جمع و جور کنه و مطمئنا همونطور که به همراه کلینزمن نسل فوتبال آلمان رو تغییر دادن و بسیار هم موفق بودن اینبار هم میتونه اینکارو به بهترین شکل انجام بده...بازیکنایی مثل اوزیل خدیرا مولر بوآتنگ گومز دیگه قطعا جایی تو تیم ملی نخواهند داشت چون نه دیگه کیفیت لازم رو دارن و نه انگیزه کافی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد