وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویترز: درگیری لفظی اوزیل با هواداران آلمان پس از شکست مقابل کره جنوبی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هواداران آلمان از عملکرد هافبک آرسنال خشمگین بوده اند.  

روز گذشته آلمان و کره جنوبی در چارچوب گروه F جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست مدافع عنوان قهرمانی همراه شد.

از آلمان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در روسیه نام برده می شد ولی نمایش های آنها در این رقابت ها خوب نبود و در نهایت شاگردان یواخیم لوو در رتبه آخر گروه F قرار گرفتند.

این نتیجه علاوه بر ناراحتی هواداران، ناامیدی زیادی برای بازیکنان و کادر فنی آلمان نیز به همراه داشت و اکنون گفته می شود این ناراحتی موجب درگیری نیز شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داده است که مسوت اوزیل، هافبک آلمانی باشگاه آرسنال یکی از اولین بازیکنانی بوده است که پس از اتمام مسابقه مقابل کره جنوبی به سمت رختکن حرکت کرده است. در همین حین چندین هوادار نسبت به عملکرد او اعتراض کرده اند و وی نیز به آنها واکنش نشان داده و یک درگیری لفظی میان دو طرف ایجاد شده است.

پس از متشنج شدن جو آندریاس کوپکه، مربی دروازه بانان آلمان به سمت آن قسمت استادیوم رفته و با میانجیگری فضا را آرام می کند و بازیکن تیم را به سمت رختکن هدایت می کند.

هواداران آلمان پیش از شروع رقابت ها از حواشی سیاسی پیش آمده برای اوزیل عصبانی بودند و در ورزشگاه ها نیز او را هو کرده بودند و اکنون عملکرد وی در جام جهانی نیز موجب شد واکنش ها به درون زمین مسابقه کشیده شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد