وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها و کره ای ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی فوتبال آلمان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در مسابقات جام جهانی با شکست مقابل کره جنوبی، از جام جهانی حذف شد. در ادامه نظر ژرمنها و کره ای ها را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

 

یواخیم لو:

شکی نیست که فوق‌العاده ناراحت هستیم. در رختکن سکوتی مرگبار حکمفرما است. در حال حاضر هیچکس نمی‌تواند لب از لب باز کند. ولی باید واقعیت را قبول کنیم. به سوئد و مکزیک که شکست‌مان دادند تبریک می‌گوییم. الان برای پاسخ دادن به سوالهای مربوط به آینده خیلی زود است. باید چند ساعت بگذرد تا دیدی روشن‌تر پیدا کنیم. من از اعماق وجودم ناراحت هستم. نمی‌توانستم تصور کنم که مقابل کره می‌بازیم. فردا درباره‌ی این مسائل صحبت می‌کنیم.

 
مانوئل نویر:

سرنوشتمان در دست خودمان بود اما قدرش را ندانستیم. اینکه غرق در شادی از دستاوردهای گذشته باشیم هیچ فایده‌ای به حال امروزمان ندارد. حتی کاممان را تلخ تر و شرایط را رقت انگیزتر هم می‌کند. حتی اگر به هر ترتیبی کره جنوبی را می‌بردیم و صعود می‌کردیم هم چنین سرنوشتی در بازی‌های حذفی در انتظارمان بود. ساده بگویم لایق صعود نبودیم. در هیچ دیداری متقاعد کننده ظاهر نشدیم و البته که این بسیار ناامید کننده است. باید بنشینیم و اتفاقاتی که افتاد را تجزیه تحلیل کنیم اما الان می‌توانم به شما بگویم که واقعا لایق صعود نبودیم. حتی پس از سه بازی، شما هرگز ندیدید که تیم آلمان در زمین باشد آن هم برابر تیمی که ترس دارد یا به آلمان احترام می‌گذارد. حتی اگر به یک هشتم نهایی هم صعود می‌کردیم، همه دوست داشتند به ما برخورد کنند! اگر چنین عملکردی داریم، چطور می‌توانیم برای یکی از رقبا حتی خطرناک باشیم؟ شخصا همیشه سعی کردم مسئولیت پذیر باشم و تیم را بالا بکشم. در تمرینات، رختکن و زمین بازی. تردیدی نیست که به خاطر این اتفاق احساس مسئولیت می‌کنم.

  

متس هوملس:

پیدا کردن کلمات مناسب، دشوار است. ما تا لحظه‌ی آخر به خودمان باور داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. تیم‌های به ظاهر کوچکتر این روزها خیلی خوب کار می‌کنند. قبل از بازی مقابل مکزیک، آخرین بازی عالی ما به پاییز 2017 برمی‌گشت. یعنی ماه‌ها قبل. در بازی امروز ما بعد از دقیقه‌ی 65 به شدت به هم ریختیم و آشفته شدیم. ساختار تیمی‌مان از دست رفت. اگر شوت من وارد دروازه شده بود، الان راجع به این صحبت می‌کردیم که چه گل زیبایی بود ولی حالا موضوع صحبت‌مان از زمین تا آسمان فرق می‌کند.

 
سامی خدیرا:

این برای تیم و همینطور برای شخص من یکی از سخت‌ترین لحظات ممکن است. ما گفته بودیم می‌خواهیم به دنیا نشان بدهیم که این تیم، قهرمان دنیا است. البته کار ساده‌ای نیست ولی ما اینطور می‌خواستیم. حالا که جام برایمان با تلخی به پایان رسیده باید با تبعاتش روبرو شویم. مسلماً کسی از مانشافت انتظار نداشت پیش از شروع جام جهانی عربستان را 2-1 شکست دهد یا در مقابل اتریش ببازد. حالا که همه چیز تمام شده، همه باید مسئولیت را به عهده بگیرند. و قبل از هر کس دیگری، بازیکنان تاثیرگذار تیم. حالا وقت آن است که اوضاع را تحلیل کرده و نتیجه‌گیری کنیم. البته مسلماً امروز نه.

 

توماس مولر:

هر چه الان بگوییم، توجیه است و درست نیست. به شدت ناامید و شوکه هستیم. البته که به خاطر اتفاقی که افتاده احساس مسئولیت می‌کنیم. مایه تاسف و شرمندگی است که حذف خواهیم شد و نمی‌توانیم از این گروه صعود کنیم! با این ترکیب و این ادعا، در سه بازی تنها یک گل زدیم و در همه آنها نیز گل خوردیم. بنابراین، هیچ جوابی در پاسخ به هر گونه انتقادی نداریم.

  

راینهارد گریندل (رئیس فدراسیون فوتبال آلمان):

اول باید بگویم از فرجام تیم ملی‌مان بی‌اندازه  ناراحت هستیم ولی تحلیل آنچه در زمین بازی اتفاق افتاده در حیطه‌ی مسئولیت رئیس فدارسیون نیست. ما در فدارسیون بخش ورزشی داریم که باید در مورد آنچه اتفاق افتاده به هیات رئیسه توضیح بدهد. بعد از آن است که به جمع‌بندی خواهیم رسید. قبل از جام جهانی می‌دانستیم که فارغ از نتیجه، بعد از این تورنمنت باید تغییراتی اتفاق بیفتد. در باره‌ی اینکه چه کسی بهترین گزینه برای تصدی پست سرمربی تیم ملی است مفصل صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که هیچ گزینه‌ای بهتر از یواخیم لو وجود ندارد. به همین خاطر بود که قرارداد او را پیش از شروع جام جهانی تا سال 2022 تمدید  کردیم. من هنوز با تصمیم آن روزهایمان موافق هستم.

  
اولیوربیرهوف:

ناراحتی و امیدی مطلق. ما در نهایت به اندازه‌ی کافی خوب نبودیم. باید این را بپذیریم. از  آنچه باید، خیلی کم داشتیم. البته الان زمان تحلیل‌های فردی نیست. فکر کنم یواخیم صحبت‌های من را ادامه خواهد داد.

 
شین تائه یونگ (سرمربی تیم ملی کره جنوبی):

پیش از این هم گفته بودم که ما تنها یک درصد شانس داریم تا به مرحله حذفی برسیم، بنابراین به بازیکنان گفتم که این تلاش پایانی ما است و باید تا آخرین لحظه مبارزه کنیم. آلمان مدافع عنوان قهرمان بود بنابراین من در مورد اشتباهات احتمالی آنها بارها فکر کردم زیرا احتمالا آنها مطمئن بودند که می توانند ما را شکست دهند و من حس کردم ما می توانیم از این موضوع به عنوان یک استراتژی معکوس استفاده کنیم. از آنجاییکه ما برنده شدیم حالا می توانم ادعا کنم همه تاکتیک های برنامه ریزی شده بوده ست. 2 روز در مورد استراتژی کره جنوبی برای این بازی فکر کردیم و حس زدم آلمان احتمالا 2-4-4 می کنند، پس تصمیم گرفتم از سیستم 1-3-2-4 برای مقابله با این سیستم استفاده کنم. اگرچه مالیکیت بیشتر برای آلمان بود اما من به بازیکنانم گفتم این موضوع می تواند برای ما به مثابه یک فرصت تلقی شود. مطبوعات تنها به نتایج نگاه کرده و بدون نگاه به مسائل داخلی فقط انتقاد می کنند اما آنها نمی دانند ما چگونه آماده می شویم و ما نیز نمی توانیم همه چیز را به آنها بگوییم. شرایط بسیار دشوار بود و من به بازیکنانم گفتم که اگر قادر به غلبه بر آلمان باشیم همه چیز فراموش می شود.

 
سون هیونگ مین (بازیکن تیم ملی کره جنوبی):

قطعا متاسفم. هدفمان بالاتر از این بود اما چیزی برای تاسف و ناراحتی نیست. من به شما افتخار می کنم و از شما متشکرم، فقط میخواهم از شما تشکر کنم. از بازیکنان تشکر میکنم. من از آن ها سپاسگزارم که ملی پوشان بار فشار را تحمل کردند و خیلی متاسفم که وظیفه خودم را به خوبی انجام ندادم و بزرگترین تشکر از شما بود. درست که پیروزی بر آلمان خیلی خوب است اما من هم متاسفم. ما تعداد زیادی بازیکن خوب و شایسته زیادی داریم و ناراحتم که از جام حذف شدیم و نتوانستم توانایی در سطح جهان را به طور کامل نشان دهم. ما در بازی تمرکز کردیم. امیدوارم مردم و خبرنگاران متوجه شوند که من بهترین کارم را انجام داده ام. این رویای زندگی ام بود که برابر آلمان بازی کنم. من می خواستم این بازی را در جام جهانی ببرم و تشکر میکنم از بازیکنان آلمان و هم تیمی های خودم.

نظرات 14 + ارسال نظر
mh13 پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 02:48

با این جمله که آلمان تو دور گروهی چهارم میشه قبل از جام میشد به بزرگترین کمدین جهان تبدیل شد
حجم ناراحتی من انقدر زیادا که سالها امشب رو فراموش نمیکنم
ای کاش همین الان جام جهانی بعدی شروع میشد ای کاش انقدر عاشق آلمان نبودیم ای کاش ای کاش ای کاش....

امید آلمانی 1366 پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 03:28

خدایا....باخت به کره؟؟؟...غیر قابل باوره....خدایا ازین مرحله منو بگذران به سلامت

babak پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 03:31

مانشافت برخواهد گشت
لوودانش فنی لازم را دارد ، فقط باید مانند گذشته سطح ریسک پپذیری اش را بالا ببرد و هرگز به محافظه کاری حال حاضرش،بر نگردد
آلمانها تحلیل گران خوبی هستند کارشان را بلدند
میدانم که بر می گردند فقط کمی،زمان میخواهد

مصطفی پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 04:22

به نظر من مقصر اصلی باخت المان لوو بود اول اینکه واگنر دعوت نکرد واگنر واقعا اماده بود دوم اینکه خدیرا و اوزیل دیگه اون بازیکنان جام جهانی قبل نیستن تو بازی با سوئد وقتی دست به تغییرات زد تیم جواب گرفت باید همون ترکیب بازی با سوئد میچیند تو این سه بازی یه ترکیب ثابت نداشت

mh13 پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 04:56

بابک در اینکه دانش فنی لازم رو داره بحثی نیس ولی باید یه تغییراتی ایجاد بشه تا یسری بازیکنا برای قرار گرفتن تو ترکیب بجنگن ازیل خدیرا مولر بواتنگ هوملز درکسلر و..بازیکنایی ان که لوو بهشون اعتماد زیادی داره و بخاطر مطمئن بودن از جایگاهشون جاه طلبی گذشته رو ازدست دادن اومدن یا مربی جدید باعث میشه بازیکنا برای جلب اعتماد دوباره بجنگن

مسعودآلمانی_رئالی پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 08:52

اگه لوو،مولرخدیرا اوزیل وهربازیکنی که دیگه تاریخ مصرف تموم شده بزارکنارخوبه که بمونه وگرنه اگه میخوادهنوزبه بازیکنانی امثال مولرو ...بازی بده بهترازتیم کنارگذاشته بشه.واقعا ناراحت کننده آلمان بزرگ به این زودی حذف شد.جام جهانی دیگه برای من تموم شد.باید4سال منتظربمونیم.به امیدبرگشت آلمان.درضمن کمیچ هیچ وقت لام نمیشه

babak پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 10:18

بله لوو میتواند ا امه دهد به شرطی که ریسک پذیری اش را بیشتر کند ، در انتخابهایش تجدید نظر کند
دست از انتخاب امثال گومز ، خدیرا ، مولر، بواتنگ ، رودیگر ، اوزیل بردارد ،
خداوکیلی فقط،در انتخاب این افراد اشتباه داشت ، توان اجرای برنامه هایش را نداشتند ، همه شما درست میگویید ، وقتی در بازی با سوئد بهتر نتیجه گرفت ، میبایست با همین روش ا دامه می داد
و دوباره به انتخابهیش در بازی با مکزیک بر نمی گشت ، اما گفته بودم لوو محافظه کار شده است ، برخی گفتند : همه تقصیرات. متوجه لوو نیست ،خوب نیست همه مشکلات ا بر گردن لوو بیاندازی و زیاد حرف می زنی و ........ اما انتقاداتم درست بود

pepeto پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 10:22

با سلام به همه
از سال 1986 ترفدار تیم آلمان و بایرن هستم

ناهماهنگ ترین تیمی که تا به امروز دیدم همین آلمان بود که اصلا در اون سطح نبود که سعود کنه

امید وارم که از این خاکستر ققنوسی بلند بشه که بتونه دوباره اوج بگیره

میرو پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 10:27

امیدوارم کواچ جام جهانی را دقیق و موشکافانه دنبال کنه
به دو دلیل اول اینکه سطح آمادگی بازیکنانی مانند مولر بواتنگ و سایر بایرنی ها را ببینه
دوم برخی بازیکنای خوب با قیمت مناسب تو جام هستند که در صورت تطبیق با فوتبال آلمان می تونن گزینه خرید بایرن باشن

عادل پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 10:38

به قول دوستمونm13ای کاش انقدرعاشق آلمان نبودیم که الان شرایط روحی بدی داشته باشیم خاک برسرلوکه باعث سرافکندگی آلمانهاشد.بازیکن فیکس تیم ازتیم سقوط کرده کلن هستش یوناس هکتور،استفاده ازاوزیل که دوست داره تیم ملی ترکیه بازی کنه،خدیرا که تواوجشم بازیکنی بی استعدادبود،دراکسلرنیمکت نشین پاریس،مولریه فصل فوتبال حال بهم زن ارائه داد،نویریه فصل مصدوم،گومزپابه سن گذاشته،ورنرچارچوپ نشناس،بواتنگ کندواعصاب خوردکن،ودرنهایت یه مربی که همانطورکه قبل ازجام گفتم دیگه خیلی داخل تیم ملی مونده وبایدحتمااستعفابده.دوستانی که میگن لوبایدبمونه اگه باشه اوزیل هست خدیراهست هکتورازلیگ دسته یک حتمادعوت میشه.

عادل پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 10:44

فوتبال آلمان اگه تغییراساسی نکنه مطمئن باشید یه فاجعه دیگه درراهه،قرعه کشی جام ملتهاانجام شدوآلمان دریگ گروه سخت قرارگرفت،یواخیم لواگه فکروشعورداشت وآشنایی به این تیم دیگه نمیومدترکیب تیم برنده باسوئدروعوض کنه همه دیدیدچقدرفشاراوردپس بایدبااوردن یه سرمربی خوب سریع شرایط عوض بشه.

محمد پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 12:15

لو باید با ترکیب دو تیم 2017 که قهرمان کنفدراسیوندها و شد و قهرمان جوانان اروپا بعلاوه رویس و کروس و هوملز و نویر میومد تو این جام. به نظرم اگه می خواد ادامه بده یک سری بازیکنان رو تو یه بازی ملی خداحافظشون بده که دیگه بحث اونها تموم بشه و دیگه هیچ وقت تو تیم ملی نیان.

محمد پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 12:22

به هر حال هرچی باشه شرایط فوتبال آلمان از سال های 98 تا 2006 بهتره. فقط یه سری تغییرات نیاز داره. در ضمن توی این جام بغیر بلژیک و کرواسی هیچ تیمی در حد قهرمانی نبوده و بی کیفیت بودن. اگر یوگی مثل قدیم با دل و جرات بود به راحتی تمام این تیمها درو می کرد

آریا پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 12:37

به نظرمن تیم آلمان اول یک فرد بزرگتر درحد کاپیتان بزرگ نداشت ,(فیلیپ لام)واگربازیهارابه دقت دیده باشید تیم آلمان خوب میومد جلووبعد توپ میرسید به کیمیچ وکیمیج ومولرهم خراب میکردند.کیمیچ درحد توان آلمان نبود بسیار صعیف وترسو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد