وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو برکنار نمی‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد یواخیم لوو از سرمربیگری این تیم اخراج نمی‌شود. 

 

یک ماه قبل از شروع رسمی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ فدراسیون فوتبال آلمان برای اطمینان خاطر و بالا بردن روحیه یواخیم لوو، سرمربی‌ای که چهار سال قبل آنها را به قهرمانی جام جهانی رسانده بود، مذاکره‌ای انجام داد و قراردادش را به مدت چهار سال دیگر تمدید کرد. 

قرارداد یواخیم لوو با فدراسیون فوتبال آلمان تا پایان سال ۲۰۲۰ بود ولی یک ماه قبل از شروع جام جهانی، قرارداد این مربی دو سال دیگر و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید شد تا این مربی موفق همچنان به کارش در جمع مانشافت‌ها ادامه دهد.

اما امروز نتیجه‌ای ناباورانه برای تیم ملی آلمان رقم خورد و مانشافت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر برابر کره جنوبی شکست خوردند تا با دو باخت مقابل مکزیک و کره و برد دقایق آخر برابر سوئد، قعرنشین گروه E جام جهانی شوند و نتوانند به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند.

این نتیجه فاجعه‌بار برای تیم ملی آلمان این احتمال را داد که شاید یواخیم لوو بلافاصله از سرمربیگری مانشافت‌ها اخراج شود ولی دقایقی بعد از شکست آلمان برابر کره جنوبی، رینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در مصاحبه‌ای با دیلی استار این موضوع را رد کرد. 

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان ضمن تکذیب برکناری یواخیم لوو عنوان کرد قبل از جام جهانی توافق با این مربی به مدت چهار سال دیگر انجام گرفته، لوو اخراج نمی‌شود و به قراردادشان پایبند خواهند بود.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 01:55 http://m.gherejilo@gmile.com

دوران لوو دیگه تموم شده و باید اینو پذیرفت دیگه لوو چیزی برای عرضه کردن نداره فقط با غرور و لجبازیاش گند زد به تیم وفوتبال آلمان با این همه استعداد و بازیکن خوب تو گروهش چهارم شد و از پس تیم کره هم بر نیومد لوو دیگه اون مربی جسور وتشنه موفقیت گذشته نیست

babak پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 03:25

نه اشتباه نکنید او باید بماند و تصمیمات اشتباهش را جبران کند ، دانش فنی و تواناییش را دارد
فقط،باید مثل سابق ریسک پذیری اش را دنبال کند
او میتوانست با تیم 2017 و کم و زیاد کردن چند بازیکن ، بعلاوه چهار نفر از تیم 2014 شامل :نویر کروس هوملز و رویس تیم درخور مانشافت جمع و جور کند که نکرد ، واین پیشنهاد به نظرم بهترین راهکار برای شرایط الان مانشافت است ، حتی با تغییرات بیشتر
مانشافت میتواند برگردد

Robert پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 07:53

به نظرم در آینده نه چندان دور همه از گریندل تشکر خواهند کرد که تصمیمی احساسی بعد از این بازی نگرفت.

حرف حساب پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 12:24

کلا تیم اصلا انگیزه برای برد نداشت تو این شرایط مربی بیرون زمینه کاری نمیتونه بکنه. اما اصرار به ساتفاده از اوزیل و 10 نفره کردن المان با این کار چیزیه که یواخیم لو رو به شدت زیر سوال برده تو المان.. جو منفی پشت سرش راه افتاده و من احساس میکنم فدراسیون منتظر هست که خود لو استعفا بده تا هزینه ای بابت اخراجش نده.. این کاملا واضحه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد