وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو می‌ماند یا می‌رود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فدراسیون فوتبال آلمان پیش از بازی سوم مرحله‌ی گروهی تیم ملی آلمان ، به سرمربی مانشافت، یواخیم لو، از بابت حفظ پستش اطمینان خاطر داده بود. 

 

پیش از بازی آلمان و کره‌ی جنوبی که به شکست تاریخی 2-0 آلمان منجر شد و مدافع عنوان قهرمانی را از جام جهانی حذف کرد، راینهارد گریندل با اطمینان خاطر دادن به سرمربی تیم ملی کشورش گفته بود " ما قبل از شروع جام جهانی، در شورای ریاست فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفته بودیم که قرارداد سرمربی تیم ملی را تمدید کنیم. چون معتقدیم بعد از جام جهانی هیچکس مثل یواخیم لو نمی‌تواند تغییر و تحولاتی که نتایج جام جهانی نشان داد تیم ملی به آن نیاز دارد را طراحی کند ".
اما سوالی که حالا بعد از حذف تاریخی آلمان در رسانه‌های این کشور دست به دست می‌شود این است که آیا لو در پست خود باقی می‌ماند یا داوطلبانه استعفا می‌دهد؟
 لو بعد از بازی در مصاحبه‌ای تلویزیونی می‌گوید " من اولین کسی هستم که از خودمان سوال می‌پرسم. می‌پرسم کجای کار اشتباه بود ؟ مساله چه بود ؟ مسئول نتیجه‌ی به دست آمده فقط و فقط من هستم. فعلاً باید یک شب بخوابم و فردا راجع به این موضوع فکر کنم. خیلی ناراحتم. خیلی عصبانی‌ام ".
وقتی خبرنگار از لو در باره آینده اش در تیم ملی آلمان سوال می کند ، لو می گوید " الان برای پاسخ دادن به این سوال خیلی زود است. من از اعماق وجودم ناراحت هستم. نمی توانستم چنین چیزی را تصور کنم. به تیم خوشبین بودم. حالا چند ساعتی زمان لازم دارم. فردا در این باره صحبت می کنیم ".

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
omid پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 01:40 http://Gravatar.com

فاجعه ترین تیم توچند سال المان همین تیم بدجزیک نفر اونم کمیش که کل سه بازی ازجونش مایع گذاشت

babak پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 03:05

اولین مسئول این شکست یواخیم لوو است ، بدون شک
شک نکنید ، خودش بهتر از هرکس میداند در کجای تصمیماتش اشتباه کرده است ، ما هم تا حدودی می دانیم اما او کنار تیم بوده پس به همه چیز اشراف دارد ، اما آنقدر مغرور هست که به زبان نخواهد آورد ،
اما عملا در اقداماتش نشان خواهد داد که به اشتباهاتش پی برده است
منتها فعلا زمان میخواهد تا این موضوع حل شود ، شاید فکر استعفا هم داشته باشد

سینا پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 09:51

سلام دوستان فلسفه فوتبال همینه یه وقتایی برزیل و تو خاک خودش با هفت تا میزنی ویه وقتایی
دیگه به کره بی نام ونشان میبازی اونم چه باختی.فراموش نکنید که المان همیشه المان چه ببره چه بازی رو واگذار کنه المان همیشه مدعی بوده وهست .دوازده سیزده دوره جز نیمه نهایی بودن یعنی همیشه در اوج بودن تو این هشتاد سال که میگن کسی یادش نماد که المان اینطوری ضعیف بوده.من به شخصه خودم تا صبح خوابم نبرد به امید روزهای بهتر برای المان زنده باد المان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد