وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر؛ مهاجم اضافی تیم آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نویر با خروج احساسی اش از دروازه تیم ملی آلمان باعث شد تا کره ای ها به دومین گلشان برابر ژرمن ها برسند.  

مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان پس از یک مصدومیت طولانی مدت در انتهای فصل فوتبالی قبل به رقابت ها رسید و علی رغم فصل خوب فوتبالی ترشتگن پیراهن شماره ١ به او رسید تا دروازه بان اصلی ژرمن ها از سوی یواخیم لو معرفی شود.

مانوئل نویر که از روزهای اوجش دور بود در هر سه بازی جام جهانی دروازه اش برابر تیم های نه چندان قدرتمند باز شد تا هیچ کلین شیتی برای او در این جام ثبت نشود.
او در دقایق پایانی بازی تیمش برابر کره جنوبی و با یک تصمیم احساسی به جای اینکه درون دروازه بایستد و نقش سوئیپر را بازی کند جلو رفت تا المان ها یک بازیکن بیشتر در فاز هجومی داشته باشد، اگرچه اینکار تنها در زمان ضربات ایستگاهی انجام می شود تا بتواند از قد بلندش استفاده کند.
نویر بدلیل نمایش خوب در جام جهانی قبلی بخصوص بازی با الجزایر در نقش سوئیپر کاندید مرد سال اروپا شد اما در بازی امروز اشتهایش برای بازی در فاز هجومی کار دستش داد تا با یک اشتباه او سی جونگ جى توپ را بگیرد و به سمت دروازه آلمان ها با یک ضربه محکم بفرستد و سون هیونگ مین تیر نهایی را بر قلب آلمان، یواخیم لو و نویر بزند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد