وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - کره جنوبی؛ پرگل ببر تا صعود کنی!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم‌های آلمان و کره جنوبی در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

حساس ترین مسابقات هفته سوم را همین چهار تیم گروه ششم برگزار کنند. وضعیت به گونه‌ای است که هر چهار تیم شانس صعود دارند و بسته به نتایج و تعداد گل‌های رد و بدل شده، سرنوشت تیم‌ها عوض می‌شود. حتی این احتمال وجود دارد که آلمان در نهایت پس از تفاضل گل مساوی با دو تیم، به خاطر اخراج بواتنگ حذف شود! 

 

مشخصات بازی

زمان بازی | شنبه، 6 تیر 1397 برابر با 27 ژوئن 2018

ساعت | 18:30

محل برگزاری بازی | ورزشگاه روبین کازان

داور بازی | مارک گیگر

 

پیش بازی

لوگوی آلمان مدافع عنوان قهرمانی پس از یک بازی ناامید کننده برابر مکزیک که با شکست دور از انتظارش نیز همراه بود، با گل تایوونن از سوئد به شدت خطر حذف زودهنگام و به وقوع پیوستن یک فاجعه را احساس کرد. اما شخصیتش را در نیمه دوم بازی با وایکینگ‌ها نشان داد و با گل ثانیه‌های پایانی تونی کروس سه امتیاز را کسب کرد تا به کل به جام برگردد. حالا تیم یوگی لوو اگر کره را ببرد، قطعا به دور حذفی صعود می‌کند. از طرفی آلمان امیدوار است سوئد برای صعود خودش هم که شده مکزیک را ببرد. اگر مکزیک شکست بخورد و آلمان موفق شود کره جنوبی را ببرد، آنگاه سه تیم شش امتیازی می‌شوند و کار به تفاضل گل، گل زده و ... کشیده خواهد شد. بنابراین آلمان باید کره جنوبی را ببرد و پر گل هم ببرد تا از صعودش مطمئن شود. اما اکنون احتمال دارد حتی پیروز شود و باز هم حذف شود! رودی و بواتنگ به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت در بازی فردا غایب خواهند بود و هوملس به ترکیب برمی‌گردد. با توجه به صحبت‌های لوو در کنفرانس مطبوعاتی، احتمالا اوزیل هم در ترکیب خواهد بود.

لوگوی کره جنوبی کره جنوبی در این جام جهانی خوب کار نکرد. آنها در ابتدا به سوئد باختند و در ادامه مقابل مکزیک هم شکست را پذیرفتند تا با صفر امتیاز در قعر جدول گروه قرار بگیرند. اما دست سرنوشت باعث شده آنها بتوانند با شکست آلمان حتی امید به صعود به مرحله بعد داشته باشند! چنانچه مکزیک، سوئد را ببرد، کره می‌تواند با یک برد پر گل مقابل آلمان به مرحله بعد برود که البته کار بسیار دشواری است. در هر دو بازی فردا از این گروه، اوج حساسیت حکم فرما خواهد بود. سرنوشت هیچ یک از چهار تیم در دست خودش نیست. 

 

ترکیب احتمالی و ارزیابی آماری ترکیب‌ها

ترکیب احتمالی - آلمان - کره جنوبی - جام جهانی روسیه

 

نتایج سه رویارویی آخر دو تیم

تورنمنتنتیجهگلزنان آلمانگلزنان کره جنوبی
 دوستانهکره جنوبی 3-1 آلمانبالاکجین (2) و گوک
جام جهانی 2002آلمان 1-0 کره جنوبیبالاک-
جام جهانی 1994آلمان 3-2 کره جنوبی  

 

نکات آماری بازی

  1. آلمان یازده بازی از دوازده بازی اخیرش در جام جهانی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
  2. آلمان در یازده بازی از دوازده بازی اخیرش در جام جهانی حداقل 2 گل زده است.
  3. کره جنوبی هیچ یک از پنج بازی اخیرش در جام جهانی را نبرده است.

 

پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد

آلمان

1-3

کره جنوبی

نظرات 7 + ارسال نظر
babak چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 09:23

امیدوارم برنده پر گل بزی باشند ، گل زودهنگام خیلی تاثیر مثبت دارد ، استفاده احتمالی از ورنر در گوش چپ کار جالبی است ، پرسرعت است میتواند دفاع حریف را بهم بریزد ، دیگر صحبت از اینکه چه کسی خط خورد یا از این قبیل فایده ای ندارد ، لوو در پاره موارد اشتباه کرده و محافظه کاری نشان داده اما در بیشتر موارد تصمیمات درست گرفته است و همه به او اطمینان دارند ، این نقطه قوتی محسوب میشود که هرتیم مثل آرژانتین آنرا ندارد ، در شرایط فعلی استفاده از برانت خیلی موثر است روند تیم را پرسرعت میکند اما بهرحال نظر مربی ارجح است به او اطمینان داریم

mh13 چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 10:01

امیدوارم سوئد مکزیکو ببره تا بایه برد پرگل تیم اول گروه بشیم تیم اول گروه f میره اون سمتی از جدول که فعلا بازی اسپانیا و روسیه و کرواسی و دانمارک ازش مشخص شده این سمت خیلی مسیر راحت تریه البته همه چیز بازم به برزیل بستگی داره که اول بشه اون سمت یادوم

امید آلمانی1366 چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 10:31

من هم امیدوارم از مولر در کناره استفاده نکنه.چون در گوش کارایی نداره

حرف حساب چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 14:22

این بازی یاد و خاطره بازی سال 94 رو یاد ادم میندازه و گل فوق العاده زیبای کلینزمن
مشکل بزرگ اون تیم سن و سال بالای بازیکنا بود که نیمه دوم کم می آوردن اما واقعا تیم جذابی بود و طرح لباسشون هم واقعا رویایی بود..

babak چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 15:55

باید مراقب ضدحملات بازیکنان کره باشند، ذات فوتبال این کشور بر اساس سرعت است ،هنگام حملات در صورت از دست دادن توپ ، نباید پشت مدافعان خالی بماند وگرنه از همانجا کره ایها ضدحمله خواهند زد ، احتمال زیاد کره جنوبی ، توپ را به آلمانها خواهند داد و زمین را پوشش می دهند

Aban چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 16:41

آلمان بدون شک برنده است، فقط امیدوارم این برد با گلزنی مولر و کلین شیت نویر همراه باشه تا هر دوشون رکورد های فردیشون رو بهتر کنن (نویر 3 تا کلین شیت میخواد، مولر هم فک کنم 6 گل با کلوزه فاصله داره).
خارج از موضوع باید به عملکرد فوق العاده خامس هم اشاره کرد. خیلی خوب بوده تا الان. به نظرم از روسیه برنگشته باید قراردادش رو دائمی کنن تا داغش رو دل رئالیا بمونه.

بایرنی چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 20:23 http://هواداران بایرن مونیخ

حظف شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد