وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: شکست سوئد گام کوچکی برای صعود بود؛ رودی و بواتنگ مقابل کره جنوبی غایبند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل کره جنوبی شرکت کرد.  

به گزارش بیلد، ژرمن‌ها که بازی قبلی مقابل سوئد را با گل دقایق پایانی تونی کروس بردند، فردا برای صعود نیاز دارند کره جنوبی را شکست بدهند. البته بسته به نتیجه دیدار سوئد و مکزیک، شاید یک تساوی هم برای صعود کافی باشد. آلمان هنوز شانس صدرنشینی هم دارد. یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

“سباستین رودی قطعا فردا غایب خواهد بود. او در کازان است و ماسک محافظ هم پوشیده امابازی دادنش ریسک بسیار بالایی است. بینی‌اش بارها شکسته شده و برای مدت کوتاهی بیهوشی شدیدی را هم تجربه کرد. طی دو روز اخیر به ندرت اکسیژن به بدنش رسیده است! به تازگی هم بینی‌اش را جراحی کرده و قطعا فردا او را در اختیار نخواهیم داشت. همه برای فردا آماده‌اند جز رودی و بواتنگ که محروم است.
 

“پس از بازی با مکزیک گفتگویی طولانی با توماس مولر داشتم. توماس بازیکن بسیار خود انتقادگری است. او نسبت به بازی‌های پیش رو خوش بین است و بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود.
 

“اوزیل؟ مسوت هم در تمرینات بسیار خوب ظاهر شده و بازی کردنش یکی از احتمالات است. در تمرینات به وضوح می‌توانستید ببینید که همه بازیکنان عزمی قوی برای بردن بازی دارند. هوملز هم مصدومیتش را پشت سر گذاشته و می‌تواند به میدان برود.
 

“فردا در حین بازی از نتیجه بازی مکزیک و سوئد اطلاع پیدا خواهم کرد اما می‌خواهیم خودمان با برد صعود کنیم. در بازی با سوئد اشتباهات کمتری نسبت به بازی با مکزیک داشتیم. اما باید حواسمان کامل جمع باشد که جایگیری‌ها درستی در هافبک داشته باشیم و توپ‌های ساده در میانه میدان از دست ندهیم چون تمام تیم‌ها بازیکنانی دارند که می‌توانند از این موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.
 

“دمای فردا 30 درجه اعلام شده که طبعا روی بازیکنان اثر خواهد گذاشت اما این مشکل برای هر دو تیم هست.
 

“وضعیت خط دفاعی؟ گل به خودی‌ها همیشه به عملکرد دفاعی شما مرتبط نیستند. در مقابل سوئد دو برابر بهتر از بازی با مکزیک در تغییر اوضاع بازی و واکنش به شرایط موجود بودیم. این حالت استاندارد است و باید به کارمان ادامه دهیم. حس و حال تیم پس از بازی با مکزیک خوب نبود اما بعد از بازی با سوئد اوضاع زمین تا آسمان فرق داشت. اما در بالاترین سطح نبود چون تیم درک کرده بود که برد مقابل سوئد تنها گام کوچکی برای رسیدن به مرحله بعدی بود.
 

“VAR؟ من از دوستان و حامیان این سیستم هستم. تا جایی که دیدم، همه تصمیمات درست بودند. از جمله گل اسپانیا. اگر به همین سرعت از سیستم استفاده شود، از آن دفاع می‌کنم و خوشحالم که اوضاع تا این اندازه خوب پیش می‌رود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد