وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال محرومیت دو عضو کادر فنی آلمان بعد از جنجال های به وجود آمده در بازی با سوئد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازی آلمان برابر سوئد که با پیروزی دقایق پایانی ژرمن ها پایان یافت، بی حاشیه نبود.  

به نقل از دیلی میل، بعد از گل تونی کروس دو تن از اعضای کادر فنی مانشافت به سمت نیمکت سوئدی ها خوشحالی های تحریک آمیزی انجام دادند و همین مسئله باعث نارضایتی اندرسون و دیگر نیمکت نشینان تیم حریف شد.

 با وجود عذر خواهی آلمان ها از سوئدی ها، فیفا پرونده ای را برای این موضوع باز کرده و از فدراسیون فوتبال آلمان توضیح خواسته است. این موضوع احتمالا مشکلی بزرگ برای قهرمان جهان در مقطع کنونی است. با بازبینی فیلم ها مشخص شده که اولریش فوتگ، مدیر رسانه ای آلمان ها و جورج بهلوو، نماینده فدراسیون آلمان که روی نیمکت ژرمن ها حضور داشتند با مشت های گره خورده خود به سمت نیمکت سوئدی ها خوشحالی کرده اند و همین باعث درگیری شده است.

فدراسیون فوتبال آلمان طی بیانیه ای اعلام کرد که بنا به درخواست فیفا، فدراسیون فوتبال آلمان امروز مدارک و دلایل خود را ارائه خواهد داد و اعلام خواهد کرد که در بازی بعدی چه تنبیهی برای این دو نفر در نظر گرفته است. به نظر می رسد این احتمال وجود دارد که هر دوی این اشخاص از حضور روی نیمکت برای بازی با کره جنوبی محروم شوند. البته آن ها قبلا گفته اند که از اعضای کادر فنی خود حمایت خواهند کرد چون کار آن ها به دلیل هیجان زدگی زیاد بوده است. فیفا تحقیقات خود را ادامه می دهد و احتمال هر گونه محرومیت و جریمه ای هم وجود دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد