وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: احساس می کنم بعضی از مردم آلمان دوست داشتند ما حذف شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس اذعان داشته که بعضی از مردم آلمان دوست داشتند تیم ملی کشورشان به خانه برگردد.  

به گزارش منابع خبری مانشافت، شب گذشته (یک شنبه) تیم های آلمان و سوئد در دیداری از سری بازی های دور دوم گروهی در گروه F رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی که نیمه اولش 1-0 به سود سوئد تمام شد اما آلمان ها توانستند در پایان 2-1 آن را ببرند. تونی کروس، زننده گل حیاتی دقایق پایانی مانشافت بود.

او در مصاحبه ای بعد از بازی گفت:

“احساسی به من می گوید که بعضی از مردم آلمان دوست داشتند ما از دور رقابت ها خارج شویم. با این حال ما این موضوع به این آسانی ها نیست. گل اول روی اشتباه من به ثمر رسید اما در نیمه دوم این ما بودیم که توپ را در اختیار داشتیم آن را به همه زمین می فرستادیم (من این کار را می کردم). با این حال مردم چنین چیز هایی را نمی بینند.
 

یاشوا کیمیش دیگر بازیکن آلمان نیز گفت:

“کم مانده بود که به خانه برگردیم. شکست خوردن در این جام فقط در مورد یک بازیکن یا شخص خاص نیست بلکه صحبت در مورد بیشتر از 80 میلیون آلمانی است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد