وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: هرگز امید خود را برای کسب پیروزی برابر سوئد از دست ندادیم؛ برای کروس خوشحالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو از بازی برابر سوئد می گوید.  

یواخیم لوو کمی در پایان بازی احساساتی شده بود و در مصاحبه اش این موضوع به خوبی دیده می شد.

به گزارش سایت فیفا، ساعتی پیش (شنبه) تیم های ملی آلمان و سوئد در دیداری از سری بازی های دور دوم گروهی و در گروه F رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند. دیداری که ژرمن ها با گل دقایق پایانی کروس توانستند آن را 2-1 ببرند. یواخیم لوو در پایان بازی درباره مسابقه تیمش صحبت کرده است.

او گفت:

“بازی هیجان انگیزی بود. پر از احساسات و  تا لحظه سوت پایان، انگار که سوار ترن هوایی شده بودیم (بازی فراز و نشیب زیادی داشت). بعد از گل، سطح بازی خود را حفط کردیم. با خود گفتیم که به پاس های سریع احتیاج داریم. باید فضا ها را باز می کردیم. قادر به انجام این کار هم بودیم. در نیمه دوم فشار قوی ای روی دروازه حریف آوردیم. مشخص بود که کار سختی برای جبران نتیجه داشتیم اما از آن چه که روحیه تیم ما از خود نشان داد قدردانی می کنم. هرگز امیدمان را از دست ندادیم تا بتوانیم هر طور که شده این بازی را ببریم.
 


  تیم به سختی تلاش کرد. آن ها به حمله کردن، ادامه دادند. چنین پیروزی هایی برای بالا بردن روحیه تیم بسیار مهم هستند. امیدوارم این پیروزی باعث ترقی ما و بالا رفتن تا مراحل بالای تورنمت شود. برای کروس بسیار خوشحالم چون او توانست اشتباه خود را با گلی که زد کاملا جبران کند. او بسیار کم چنین اشتباهاتی را مرتکب می شود. تونی لایق چنین گلی بود. ضربه ایستگاهی او در سطح جهانی بود!
 

 لوو درباره مصدومان تیمش نیز گفت:

“بینی رودی دچار شکستگی شده است. رویس هم کمی با گرفتگی عضله مواجه است. هوملس؟ فردا شروع به آماده سازی مجدد وی می کنیم تا بتواند برابر کره جنوبی بازی کند.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
عادل یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 07:48

دوستان عزیزفکرمیکردم بابازی دادن به گوندگان شرایط خیلی تغییرمیکنه ولی دیدیم که چقدرکندودستپاچه عمل میکنه وسرعت تیم رومیگیره وبابازیکن منچسترسیتی خیلی فاصله داره خیلی هم پاس اشتباه دادشرایط روبرای کروس هم سخت کرد،بامصدومیت رودی الان گزینه دیگری جزگوندگان وخدیرانداره.به نظراگه برنات به جای مولربازی کنه قسمت صعیف فازهجومی تیم قویترمیشه.چقدرامسال دغدغه هازیادشد.

babak یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 09:18

تبریک بابت پیروزی تاریخی مانشافت
بله با سختی بردند، مشکل به نوع انتخاب محافظه کارانه لوو مربوط می شو و بس،
بله اگر برانت از ابتدا بازی کند قطعا سرعت تیم بالاتر می رود بهرحال نظر مربی ارجح است .

babak یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 09:35

امیدوارم ، امیدوارم مانند سابق ، آنچه از مانشافت از دوران بچگی به خاطر دارم ، بازی به بازی بهتر شوند
بازی به بازی به رفع نقایص بپردازند ، تا در مراحل مهم ،تیمی مثل برزیل ،که البته بسیار قابل احترام است ، و امثال اسپانیای تازه به دوران رسیده ، و پرتغال پرمدعای توخالی ، یا تیمهای مدعی دیگر همچون بلژیک یا فرانسه ،و انگلستان یا احتمالا آرژانتین ،«دقیقا رقبای اصلی مانشافت »، نتوانند گریبانش را بگیرند
بررسی مجدد خط دفاعی ، و ترمیم آن از واجبات حال حاضر مانشافت است ، الان پاشنه آشیل مانشافت
خط دفاعی و بخش تدافعی خط میانی است ،اینها تنها نقاط ضعف هستند و البته بسیار مهم

Die mannschaft یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 11:15

بله بابک جان این اتفاقات برای اسپانیا تو سال 2010 هم افتاد نتایج نزدیک و نفس گیر بردهای اقتصادی با حداقل گل زده دفاع آسیپ پذیر و در آخر قهرمانی با 8 گل زده!
ولی اسپانیا بازی به بازی مطمئن تر و منسجم تر شد و تلاشش رو بیشتر میکرد
امیدوارم برای ما هم تاریخ تکرار بشه

محمد یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 12:45

به نظر من کمار کروس باید گورتسکا بازی کنه. جای مولر هم برانت و مولز هم پشت سر ورنر بازی کنه

حرف حساب یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 13:25

در جواب عادل، انصافا گوندوگان خوب بود پاس های تک ضربش واقعا موثر بود یکیش رو به برانت داد و از بدشانیسش شوتش به تیرک خود. یه شوت فوق العاده هم خود گوندوگان زد که دروازه بان به سختی گرفتش و مولر (با عرض معذرت فلج) توپ برگشتی رو به جای اینکه با سر بزنه میخواست قیچی بزنه و طبق معمول مثل بازی رفت با رئال سایه زنی کرد !! واقعا گوندوگان خیلی خوب توپها رو پخش میکرد.. خداروشکر که جای رودی اومد تو... رودی واقعا واقعا خیلی واسش زوده تو این سطح بازی کنه..

ADIB یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 15:26

بهترین جانشین برا بواتنگ زوله هستش، تو این فصل واقعا برا بایرن عالی بازی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد