وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اندرسون، سرمربی سوئد: پنالتی گرفته نشده روی برگ دقیقا همان چیزی است که در پایان بازی فقدانش را حس می کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سوئد از شکست دقایق پایانی تیمش مقابل ژرمن ها می گوید.  

سوئد بازی 1-0 برده را مقابل آلمان 10 نفره در آخرین ثانیه ها با شکست 2-1 عوض کرد تا امیدهای مدافع عنوان قهرمانی به شکل قابل ملاحظه ای برای صعود به مرحله بعد زنده شود. پس از بازی، یان اندرسون در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از اکیپ سرمربی سوئد پس از شکست لحظات پایانی تیمش گفت:

“احتمالا سخت ترین پایانی بود که من در بازی های دوران مربیگری ام تجربه می کنم اما هنوز همه تیم های گروه امیدوارند؛ باید زخم هایمان را درمان و ناراحتی های این بازی را فراموش کنیم و برای دیدار با مکزیک آماده شویم.
 

“نمی توانم به طور دقیق احساساتم را بیان کنم و باید کمی بگذرد تا بتوانم بازی را تجزیه و تحلیل کنم؛ عملکرد بسیار خوبی داشتیم، دقیقا مطابق آنچه انتظار می کشیدیم.
 

“هنوز شانس فوق العاده ای برای صعود داریم. چهارشنبه مقابل مکزیک هر کاری از دستمان برآید انجام می دهیم. در این فاصله خود را به بهترین شکل تا آن روز آماده می کنیم. از لحاظ احساسی، بسیار ناامید هستیم چراکه حتی یک امتیاز هم مقابل آلمان کسب نکردیم.
 

“صحنه سرنگون شدن برگ در محوطه جریمه آلمان؟ وظیفه من نیست که وظایف دیگران را یادآوری کنم اما اگر به تصاویر تلویزیونی نگاه کنیم، هرکسی آنرا دیده می گوید خطا شده است. آن پنالتی گرفته نشده دقیقا همان چیزی است که در پایان بازی با آلمان، فقدانش را حس می کنیم.
 

“بعد از گل دوم، برخی از آلمانی ها به سمت ما آمدند و با ژست هایی خاص رو به ما خوشحالی کردند که بسیار مرا آزار داد؛ واقعا این کار به دور از احترام بود.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید بایرنی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 07:38

تیم تو با سبک بازی کثیفش جای احترامی باقی نمیگذاره واقعا متاسفم واسه چنین تیمهایی که 90 دقیقه فوتبال رو به لجن میکشن و درود بر تیمهایی مثل کره جنوبی و تونس و استرالیا که علی رغم اینکه میدونن تو سطح پایینتری از حریفشون هستن ولی فوتبال بازی میکنن و با دفاع فوق اتوبوسی فلسفه فوتبال رو زیر سوال نمیبرن

محمد عشق آلمان یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 08:24

آفرین سعید بایرنی کاملا موافقم .
اتفاقا اصلا اون صحنه پنالتی نبود و برای امثال فردوسی پور با اون گزارش کاملا ضد آلمانیش متاسف هستم که فقط 90 دقیقه اعصاب طرفدارها رو خرد کرد ولی اخرش اونی که میبره مائیم و اونی که حالش گرفته میشه امثال فردوسی پور هستند عجب شاکی بود آخر بازی از برد آلمان تا کور بشه هر کی نمیتونه ببینه .

نوید یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 10:33

با ضد فوتبال میخواستید امتیاز بگیرید؟؟؟دست خدا بالاتر از ناحقی بود...زنده باد ژرمن

Aban یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 12:01

تاکتیک دفاع کردن بعد نیست. اما این سوئدی ها از دفاع کردن گذشته بودن. خیلی کثیف بازی می کردن. در حد تیم های حوزه ی خلیج فارس وقت کشی می کردن،‌ موقع تعویض بازیکنشون انگار داشت تو پارک قدم میزد. مربیشون هم که به معنای واقعی بی اخلاق بود.

محمد یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 12:42

دقیقا با بچه ها موافق هستم. اگر قرار باشه تیم ها بزرگ تدافعی بازی کنند، برای مثال اسپانیا، آلمان، برزیل و ... هیچ تیمی که دیگه نمی تونست اونها رو شکست بده، چون خط حمله فوق العادهای دارند و به راحتی ضد حمله می زنند. همون شکستمون مقابل مکزیک هم علاوه بر ضعف بعضی از مهره ها بازی تدافعی مکزیک بود.
در ضمن این وقت کشی سوئدی ها که خیلی ضایع بود. یه اوت دستی می زدند، 1 دقیقه وقت می کشن.

هانس اولریخ رودل یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 19:35

فردوسی پور دیگه شورشو در اورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد