وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: مطمئنم به شکست برابر مکزیک واکنش خوبی نشان می دهیم؛ بعید است هوملس بتواند برابر سوئد بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ژرمن ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سوئد از مصدومیت بهترین مهره دفاعی تیمش یعنی متس هوملس خبر داد. 

 

یواخیم لوو امیدوار است تیمش برابر سوئد عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد.

به گزارش منابع خبری مانشافت، فردا (شنبه) تیم های آلمان و سوئد از سری بازی ها دور دوم گروهی و در گروه F رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم خواهند رفت. یواخیم لوو، سرمربی ژرمن ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

“فردا به انرژی بیشتری نسبت به بازی قبل احتیاج داریم و باید زبان بدنمان متفاوت باشد (آمادگی بیشتری داشته باشیم).  چیزی که برابر مکزیک آن را ندیدیم. این یک جام جهانی با عشق و تعصب فراوان است! باید انرژی بیشتری بگذاریم و بهتر و با انگیزه تر کار کنیم. حالت فیزیکی تیم خوب است. اگر همان طور که اکنون هستیم فردا به زمین برویم، می توانیم بسیار خوبی بازی کنیم.
 

مصدومان:

“هوملس به دلیل مصدومیت از ناحیه مهره های گردنش بعید است که بتواند فردا ما را همراهی کند. گومز؟ او می تواند فردا از ابتدا به میدان برود.
 

شکست برابر مکزیک:

“اشتباهاتمان برابر مکزیک را تحیل و تجزیه کردیم. اقدامات لازم و درست را در زمین تمرین برای رفع مشکلات انجام داده ایم جو بسیار خوبی در تیم حاکم است. مجبور نیستیم به دلیل شکست برابر مکزیک سیستم خود را مورد انتقاد و سوال قرار دهیم و فقط لازم است کمی آن را اصلاح کنیم و بهتر انجامش دهیم.
 

“به علاوه مجبور نیستیم به دلیل انجام فقط یک بازی بد، نگران باشیم. به هیچ شک و تردیدی در مورد خودمان نیاز نداریم. ما قهرمان جهان و جام کنفدراسیون ها شدیم. همه تیم انگیزه بالایی دارند. البته در چنین شرایطی نگه داشتن انگیزه و روحیه آسان نیست. اگر چنین نبود تیم های بیشتری در 100 سال گذشته می توانستند از عنوان خود دفاع کنند.
 

 اوزیل:

“نه تنها اوزیل مورد انتقاد قرار گرفت بلکه همه تیم حتی مربیان نیز مورد انتقاد قرار گرفتند. این انتقاد ها درست بودند اما یک چیز کاملا روشن است؛ همه می دانند که من چه فکری در مورد اوزیل می کنم و لازم نیست آن را دوباره تکرار کنم.
 

سوئد:

“آماده استفاده از سیستم مخصوص خود برابر تیم های دفاعی هستیم. تقریبا هر تیمی که با ما روبرو می شود، دفاعی بازی می کند. نمایش خط حمله ما برابر مکزیک بد بود و باید فردا بهتر کار کنیم. برابر سوئد نباید بازیکنان را جداگانه مهار کنیم بلکه باید به صورت تیمی این کار را انجام دهیم.
 

“همبستگی و روحیه آن ها بسیار قوی است. تنها تعجب من در بازی با مکزیک این بود که آن ها زیاد تهاجمی بازی نکردند که این موضوع می تواند برای ما یک مزیت باشد. شاید فردا سوئد با 5 نفر در خط دفاع خود بازی کند. با این حال این تغییری در سیستم ما ایجاد نمی کند. مسئله دیگر این که اگر بخواهیم روی هوا و توپ های هوایی برابر سوئد کار کنیم، هیچ شانسی نخواهیم داشت. باید یک فوتبال سریع و چابک با یک ترکیب سرعتی را ارائه دهیم.
 

انتقادات از تیم:

“هر کسی می تواند نظر خود را در مورد تیم بگوید اما اعتماد من به بازیکنانم که چندین سال با آن ها کار می کنم از بین نمی رود. فردا باید واکنش خوبی از خود نشان دهیم و من مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
babak شنبه 2 تیر 1397 ساعت 17:34

آقای استراتژیست ، به تو اطمینان داریم

GERM یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 00:49

چرا مولر تو این دوسال اینطوری افت کرده؟
واقعا بد بازی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد