وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اندرسون: برای آلمان احترام زیادی قائلیم؛ تمام تلاش خود را برای صعود از گروه به کار می گیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سوئدی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آلمان شرکت کرد. 

 

به نظر می رسد سوئد چندین بازیکنش را برابر آلمان به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش سایت فیفا، فردا (شنبه) تیم های سوئد و آلمان از سری بازی های دور دوم گروهی و در گروه F رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت. یان اندرسون، سرمربی موفق سوئدی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

“چهار بازیکن ما امروز نتوانستند تمرین کنند؛ ایساک کیسه (مهاجم) از ناحیه قوزک پا درد دارد. او فعلا نمی تواند در تمرینات شرکت کند. سه بازیکن هم داریم که معده درد دارند! بنابراین به دلایلی تصمیم گرفتیم که روی آن ها ریسک نکنیم. هنوز نمی دانیم چرا مریض شده اند. انتظار داریم فردا به جمع ما اضافه شوند. به همه بازیکنانم 100% اعتماد دارم.
 

“صعود از مرحله گروهی؟ این  از آن دسته از کار ها است که شما در کل زندگیتان به دنبال انجامش هستید. البته از این کار لذت نمی برم چون انجامش بسیار کار سختی است. با این  حال تمام تلاش خود را به کار می گیریم. بازی دوم را برابر آلمان انجام دادن فوق العاده است. همه دیدند که آن ها در اولین بازی خود برابر مکزیک چگونه شکست خوردند. با این حال معتقدم که آن ها بازیکنان عالی ای دارند. برای آن ها احترام زیادی قائلیم.
 

“با وجود پیروزی ما برابر آن ها، آلمان ها شاید هنوز برای صعود شانس داشته باشند. نفرات خیلی کمی به پیروزی ما و حذف آلمان، باور دارند. امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم. تاثیر داشتن روی سرنوشت جام با حضور در چنین بازی هایی عالی است. آلمان را از دور رقابت ها خارج کنیم یا نه، زیاد فرقی نمی کند اما فرصت داشتن برای پیشرفت در بازی دوم فوق العاده است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد