وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیکر: مدیران بایرن مونیخ درخواست جلسه پینی زهوی در رابطه با آینده لواندوفسکی را رد کرده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پینی زهوی در آلمان به مشکل خورده است؛ مدیران بایرن مونیخ حتی حاضر به گذاشتن جلسه با این مدیر برنامه معروف نیستند. 

 

مدتی پیش روبرت لواندوفسکی، پینی زهوی را به عنوان مدیر برنامه های جدید خود معرفی کرد. از آن جایی که قرارداد این مدیر برنامه معروف با لواندوفسکی فقط تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی امسال اعتبار دارد، همه به قصد ستاره لهستانی که به ترک آلمان فکر می کند، پی برده اند.

با این حال کیکر ادعا می کند، پینی زهوی هنوز نتوانسته حتی یک قدم به راضی کردن مدیران بایرن مونیخ نزدیک شود. این مدیر برنامه معروف از سران غول بزرگ فوتبال آلمان درخواست جلسه ای درباره آینده لواندوفسکی را داشته است اما مدیران این تیم سریعا این درخواست را رد کرده اند. به نظر می رسد هونس و رومنیگه نمی خواهند قدرتشان را با فروختن لواندوفسکی به تیم های دیگر زیر سوال برود وگرنه در مورد مشابه برای بواتنگ به راحتی حرف از قبول کردن پیشنهادات برای ستاره تیمشان می زنند.

از چلسی و پاری سن ژرمن به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده می شد اما به نظر می رسد با توجه به مشکل فیرپلی مالی پاری سن ژرمن و و بعضی مشکلات چلسی، این دو باشگاه از علاقه به لواندوفسکی دست کشیده اند و رئال مادرید هم به دلیل روابط خوبش با بایرن مونیخ و شاید هم سن بالای لواندوفسکی ماه هاست که هیچ علاقه ای به این بازیکن نشان نداده است. در حال حاضر محتمل ترین گزینه منچستریونایتد است. البته به نظر می رسد سران بایرن مونیخ به هیچ وجه حاضر به مذاکره با هیچ باشگاهی نیستند و لواندوفسکی به احتمال فراوان در بایرن مونیخ می ماند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد