وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: باید با هم متحد باشیم؛ امیدوارم انتقادات کمتر شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان دوم ژرمن ها معتقد است بازیکنان تیمش باید با هم متحد باشند و برای یک هدف تلاش کنند.  

شکست در بازی اول برابر مکزیک با نتیجه 1-0 باعث انتقادات زیادی از تیم لوو شد. آلمان ها برای صعوط به دور بعد احتمالا به پیروزی در هر دو بازی نیاز خواهند داشت. توماس مولر، کاپیتان دوم مانشافت که در بازی قبلی به شدت ضعیف کار کرد در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

“اعتماد به نفس کافی برای تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی را داریم. فشار روی ما زیاد است. فقط در صورتی پیروز نخواهیم شد که از هم جدا باشیم (متحد نباشیم). با این حال به ندرت فشار را حس می کنیم. همه علاقه مندان به فوتبال در آلمان می خواهند ما از عنوان خود دفاع کنیم. روی هدفمان تمرکز کرده ایم. آرزو می کنم انتقادات از بازیکنان کمتر شوند. از این واقعیت که برابر مکزیک مهار شده بودم، راضی نیستم. حالا باید به آن چه باید بهتر انجامش دهم، فکر می کنم.
 

“می توانید به این که دوباره به فرم خوبم باز می گردم، امیدوار باشید. آیا واقعا انتظارات را براورده می کنم؟ نمی دانم. آسان نیست. در حال حاضر نیاز داریم عزم خود را جزم کنیم. باید ترکیب مناسبی را پیدا کنیم. می توانم در پست های مختلف مورد استفاده قرار گیرم. سعی می کنم در همه جا کاملا هوشیارانه عمل کنم. احتمالا هر کسی از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد، نا امید خواهد شد.
 

“اگر هکتور بازی می کرد چه می شد؟ این ناحیه تقریبا به طور کامل توسط حریف از کار انداخته شده بود. از سمت راست زیاد حرکت کردیم. کروس و هوملس به طور کامل توسط حریف مهار شده بودند. همه بازیکنان تهاجمی تیم باید هنگام حرکات در عمق، داخل محوطه جریمه حریف باشند. در بازی های دوستانه دائما می گفتیم که با شروع جام جهانی قدرت خود را دوباره به دست خواهیم آورد. شکست برابر مکزیک وضعیت را کمی دشوار کرد. نباید انگشت اتهام را به سمت بازیکن یا شخص خاصی بگیریم. باید با هم متحد باشیم و سعی کنیم در بازی بعدی پیروز شویم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد