وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: باید برابر سوئد پیروز شویم؛ هنوز هیچ چیز تمام نشده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژروم بواتنگ از بازی برابر سوئد و شکست برابر مکزیک می گوید. 

 

مدافع عنوان قهرمانی روز گذشته (یک شنبه) شکست خورد.

به گزارش بیلد، روز گذشته ژرمن ها مغلوب مکزیک شدند. شکست 1-0 برابر مکزیکی ها کار را بدون شک در ادامه سخت خواهد کرد. ژروم بواتنگ، مدافع تیم ملی آلمان در این باره صحبت هایی داشته است.

او گفت:

“باید در خط حمله بیشتر ریسک پذیر ظاهر شویم حتی اگر باعث شود که توپ ها را از دست بدهیم. باید برای رسیدن به دروازه حریف بیشتر تلاش کنیم. در برابر مکزیک بعد از خوردن گل تا حدود زیادی انگیزه خود را از دست دادیم. در چنین روز ها و حالت هایی شما نمی توانید به درستی بازی کنید. با این حال هنوز مبارزه ادامه دارد اما باید بیشتر تلاش کنیم. فوتبال هنوز هم یک بازی است که دو تیم برای پیروزی با هم می جنگند. این موضوع در نیمه اول بازی روز گذشته ما این موضوع نمایان نشد.
 

بواتنگ ادامه داد:

“ما حمایت هواداران را حس کردیم. هم در آلمان و هم در ورزشگاه. باید شخصیت خود را نشان دهیم. بدون شک بازی آسانی برابر سوئد نخواهیم داشت اما باید هر طور که شده پیروز شویم.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 15:38

به نظر من مشکل لو باید چند تا از این بازیکنان رو نیمکت نشین کنه تا فکر نکنن که جایگاهشون تو تیم تثبیت شدست. مثل اوزیل و مولر و خدیرا.

amin سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 16:17

کاملا با محمد موافقم. خدیرا و اوزیل شورشو درآوردن و مولر هم برای پست وینگر اصلا مناسب نیست. یکی از بزرگترین دلایل قهرمانی آلمان تو 2014 مصدومیت خدیرا قبل از فینال بود.

عادل سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 17:30

منم بانظردوستان موافقم خداکنه لوسرعقل بیاد.ماتئوس حرفهای خیلی خوبی زدجالب یه مربی آینده شغلی خودشو به خاطر2الی3 بازیکن به خطربندازه

babak سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 18:33

آفرین بر روحیه بواتنگ امیدوارم تمرکز بگیرند ، با آرامش تمرینات دنبال شود. دوبازی بعدی را با تفاضل گل خوب ببرند بلکه با این تفاضل گل درگروه اول شوند ، قطعا جای امیدواری هست ، فرصت هست. به شرطی که یکسری تغییرات اساسی و مثبت هم در جایگزینی بازیکنان هم در جابجایی بازیکنان در پستها و درون زمین انجام بگیرد. . برگشت خوب به بازی و تورنمنت همواره از شاهکارهای مانشافت است خب به شرطی که اصلاحات انجام بگیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد