وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوسوریو، سرمربی مکزیک: آلمان بازیکنان فوق العاده ای دارد؛ می توانیم برابر آن ها پیروز شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی مکزیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر آلمان حاضر شد. 

 

خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی تیم ملی مکزیک معقتد است امروز (یک شنبه) دنیا، مکزیک متفاوتی نسبت به تیمی که در جام کنفدراسیون ها برابر ژرمن ها 4-1 باخت خواهد دید. این سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر آلمان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

“این افتخار بزرگی برای فوتبال مکزیک محسوب می شود که این جا، در روسیه و در جام جهانی حضور دارد. این که باید به برابر آلمان، قهرمان دوره گذشته این رقابت ها به میدان می رویم اتفاق جالب و عالی ای است. آلمان ها تیمی قوی، بازیکنانی بزرگ و فوق العاده و سرمربی بسیار خوبی دارند.
 

“باخت 4-1 در جام کنفدراسیون ها به آلمان؟ به اعتقاد من آن ها تیم کاملا متفاوتی را نسبت به آن زمان در اختیار دارند. آن ها در آن زمان تقریبا سه دفاعه و یا با دو هافبک دفاعی بازی می کردند اما الان بدون شک قرار است چهار دفاعه بازی کنند و شاید با یک هافبک دفاعی.
 

“آن ها حالا بسیار بهتر با توپ کار می کنند و به علاوه هافبک های فوق العاده ای را در اختیار دارند. سعی خواهند کرد بر بازی مسلط باشند و آن را کنترل کنند. کروس و خدیرا دو تن از بهترین هافبکان سطح بالای دنیای فوتبال هستند که این وظیفه بیشتر برعهده این دو خواهد بود. به هر حال ما هم تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود و سعی خواهیم کرد که برابر بهترین تیم دنیا خوب ظاهر شویم.
 

“به هیچ وجه به دفاع مطلق روی نخواهیم آورد. 100% مطمئن هستم که بازیکنانمان می توانند برای به دست آوردن مالکیت توپ بجنگند. با این حال این را قبول داریم که آن ها در حمله چقدر قوی هستند. مولر واقعا سریع تصمیم می گیرد و با توپ عالی کار می کند. ما سبک خود را تغییر نخواهیم داد و همان مکزیک همیشگی خواهیم بود. مطمئنم که مکزیک توانایی برنده شدن برابر آلمان را دارد. بازیکنانمان باید تمرکز خود را حفظ کنند و آرام باشند تا بتوانیم نه فقط در این بازی بلکه در کل جام موفق عمل کنیم.
 

“ همیشه باید امید داشته باشیم و برای پیروزی بجنگیم. 100% مطمئنم که با توجه به سبک بازی و مهارت تیمم برای بازی برابر آلمان آماده هستیم و می توانیم بازی سطح بالایی را به نمایش بگذاریم. همه می دانند که مکزیک بازی دفاعی ای را به نمایش نمی گذارد و همیشه طرفدارانمان از ما انتظار یک بازی تهاجمی را دارند.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 11:12

آرزو بر جوانان عیب نیست.

بایرنی یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 15:55 http://هواداران بایرن مونیخ

سومالی هم می تونه آمریکا رو فتح کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد