وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو: می خواهیم برابر مکزیک پیروز شویم؛ همه بازیکنان آماده بازی هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی مانشافت از بازی برابر مکزیک می گوید؛ او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد.  

یواخیم لوو و تیمش آماده بازی برابر مکزیک هستند.

به گزارش منابع خبری مانشافت، دو تیم آلمان و مکزیک فردا از سری بازی های دور اول مرحله گروهی (گروه F) به مصاف هم خواهند رفت. یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شده و درباره اولین بازی تیمش در روسیه 2018 صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه با هم خواهیم خواند.

بازی پرتغال-اسپانیا:

“دیروز یک جام جهانی واقعی را دیدیم. بازی ها را تماشا کردیم. از بازی های انجام شده لذت بردیم.
 

وضعیت بازیکنان:

“همه بازیکنان آماده هستند. اوزیل آماده است و مشکلی ندارد. هنوز باید در مورد 2-3 تاکتیک که تیم باید با آن بازی کند، صحبت کنیم. باید اول با تیمم در این باره صحبت کنم. برای یک بازیکن هیچ چیز بهتر از بازی کردن در جام جهانی نیست.
 

مکزیک:

“فشار در حال افزایش است. این موضوع حتی برای بازیکنان با تجربه هم وجود دارد. مهم است که بازی به بازی پیش برویم و به آن ها فکر کنیم. می خواهیم برابر مکزیک پیروز شویم. همه می خواهند با قدرت شروع کنند و مکزیک هم بدون شک خواهان همین است. هر تیمی از 4 سال پیش پیشرفت زیادی داشته و سطحش بالاتر رفته است. به عنوان مثال فرانسه؛ آن ها گام های رو به جلو زیادی برداشته اند. آلمان تنها تیمی نیست که پیشرفت داشته است. حتی می توانیم بیشتر از این ها پیشرفت کنیم. تیم های دیگری مانند انگلیس، اسپانیا و برزیل هم این گونه هستند.
 

“ما بازی های زیادی را برده ایم. البته نه همه آن ها را. بنابراین با هوشیاری کامل باید تصمیم بگیریم تا برخی از اشتباهات به حداقل برسند. همه تمرکزمان روی بازی اول است. همه توان خود را در زمین می گذاریم. ما همیشه این گونه با قدرت بازی اول خود را برده ایم. همیشه تمام تمرکزمان را روی کسب امتیازات لازم گذاشته ایم. متقاعد شده ام که همه بازیکنانم با تمرکز کامل به میدان می روند و یک شروع خوب را می سازند.
 

“ما یک تیم هستیم و مهم نیست چه کسی در کدام کشور به دنیا آمده که بعد برای تیم ملی آلمان بازی می کند. عملکرد آن ها برای من اهمیت زیادی دارد. این موضوع عمیقی است و مربوط به آموزش و زیر ساخت ها است.
 

فشار روی مربی:

“این فشار برای هر مربی ای مثبت محسوب می شود. بدون توجه به آن چه در گذشته شما کسب کرده اید. البته قبل از انجام بازی اول این موضوع بسیار سخت است. زیرا حریفان می خواهند همیشه بهترین بازی خود را انجام دهند. فشار ها برای همه یکسان است.
 

ورنر:

“او تبدیل به بازیکن مهمی برای ما شده است. تیمو آماده بازی است.
 

نویر:

“روی او تمرکز زیادی کردم و او را چند هفته تحت نظر داشتم. در هر جلسه تمرینی او به سختی تمرین می کرد. دو بازی اخیر کمک زیادی به مانو کرد و او بازی های بسیار خوبی را انجام داد. چابکی، سرعت، مهارت های فوتبالی، همه و همه به او بازگردانده شده است! او همان گونه اعتماد به نفس دارد و همان مانوئل نویری است که ما می شناختیم.
 

دراکسلر:

“من یکی از هواداران سبک بازی او هستم. او می تواند چیز های زیادی به مانشافت اضافه کند. دراکسلر کاپیتان ما در جام کنفدراسیون ها بود. او در هفته های اخیر هم بسیار خوب کار کرده است و نقش مهمی در این جام جهانی بازی خواهد کرد.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعودآلمانی_رئالی شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 20:03

تااینجای جام فقط اسپانیا مثل یه مدعی بازی کرد امیدوارم آلمان هم با تمام وجودش بازی کنه وستاره پنجم بگیریم به امید فتح جام2018زنده باد آلمان.زنده بادایران

مسعودآلمانی_رئالی شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 21:42

دوستان کسی میدونه چرا گنابری دعوت نشد به تیم ملی؟مصدوم بود؟آخه عنصرهجومی خوبی بود

امید آلمانی 1366 یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 00:54

افت کیفیت بعد از اخراج لوپتگی در بازی سازی به وضوح در بازی دیروز اسپانیا قابل مشاهده بود و از این بابت خوشحالم.زنده باد مانشافت

Aban یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 01:52

وقتی سانه خط خورد و بازیکن شایسته ای مثل وایگل دعوت نشد، دیگه گنبری اصلا شانسی نداشت. گنبری و وایگل و سانه و مایر نسل بعدی آلمان هستن

حضور نویر حتمی ـه دیگه؟!
خدا کنه نویر و بواتنگ و رویس آماده باشن و البته اوزیل که چند روز با تیم تمرین نکرد

babak یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 09:30

امیدوارم درطی مسابقات مصدوم نداشته باشند، تا انسجام تیم همچنان حفظ شود. بدون غرور ، با تعصب ، تمرکز فراوان ، بی توجهی به حواشی جام ، زیرکی فراوان حین انجام مسابقه ، این تنها راه موفقیت مانشافت در جام جهانی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد