وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دراکسلر: مکزیک را دست کم نمی گیریم؛ می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دراکسلر همراه لوو در کنفرانس مطبوعاتیش پیش از بازی با مکزیک حاضر شد.  

دراکسلر معتقد است مکزیک برابر آلمان از پرس شدید استفاده می کند.

به نقل از اشپورت آینس، فردا بازی های گروه F جام جهانی 2018 روسیه برگزار می شوند و آلمان و مکزیک هم در یکی از دو بازی ای که برگزار می شوند، حاضر خواهند شد. یولیان دراکسلر به همراه سرمربی تیمش یعنی یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

مکزیک:

“امیدوارم تاریخچه بازی های دو تیم همین گونه ادامه یابد و بعد از باز هم همه مردم بگویند که آلمان هرگز برابر مکزیک شکست نخورده است. مکزیک تیم قوی ای است. آن ها پرس شدیدی را دستور کار خود قرار می دهند. به خصوص به عنوان یک تیم آن ها بسیار خوب بازی می کنند. با این حال در صورتی که تمام کیفیت خود را در زمین به نمایش بگذاریم، مطمئنم که پیروز می شویم.
 

اوزیل:

“مسوت بازیکن مهمی برای ما است. او همیشه همه را در زمین سورپرایز می کند. او یکی از خلاق ترین بازیکنان ما است پس من مطمئنم که او تورنمت خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. اصلا خبر ندارم که مربی حاضر است از بین من، اوزیل یا رویس از کدام یک استفاده کند.
 

پیروزی 4-1 برابر مکزیک در جام کنفدراسیون ها:

“تیم ما در مقایسه با تیمی که در کنفدراسیون ها موفق به شکست 4-1 مکزیک شد، تغییر زیادی کرده است پس نباید از روی آن بازی نتیجه گیری کنید. بازی کاملا متفاوتی را شاهد خواهیم بود.
 

شروع جام جهانی برای آلمان:

“همیشه مهم است که تورنمتی را خوب شروع کنید. در سمت دیگر میدان مکزیک وجود دارد. هرگز آن ها را دست کم نمی گیریم. همه ما با انگیزه هستیم و می خواهیم شروع بزرگی با یک پیروزی بزرگ داشته باشیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بایرنی یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 15:58 http://هواداران بایرن مونیخ

ای کاش بیاد بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد