وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یاداداشت واگنر: افتخار می کنم بخشی از تیم بودم، می خواهم از هم تیمی های بایرنی خود که جام جهانی را به عنوان سوغات برایم بیاورند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساندرو واگنر مهاجم بایرن که در لیست نهایی لوو جایی نداشت در یادداشتی عنوان می کند که امیدوار است تیم ملی آلمان قهرمانی را به دست آورد.  

ساندرو واگنر در لیست یوآخیم لوو برای جام جهانی جایی نداشت، او که پس از اعلام لیست نهایی (27 نفره) به نوعی دچار واکنش احساسی و به شکلی خداحافظی از تیم ملی شد، در یادداشتی برای هم تیمی ها بایرنی و همچنین مانشافت آرزوی قهرمانی می کند:

    افتخار می کنم بخشی از تیم ملی آلمان بودم، امیداور هستم همه آلمان پشت سر شما باشم کاری که من هم خواهم کرد، حتی اگر محدوده بازی در ابعاد خانه من باشد، بهترین ها را برای شما آرزو می کنم

در پایان واگنر اضافه می کند:

    خیلی خوشحال خواهم شد اگر هم تیمی های بایرنی من جام جهانی را به عنوان سوغات برایم بیاورند

آلمان فردا یکشنبه راس ساعت 19:30 به مصاف مکزیک خواهد رفت

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد