وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ در اندیشه فروش بواتنگ؛ زوله جانشین وی خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومیت های پیاپی صبر مدیران بایرن مونیخ را به سر آورده است. 

 

هوملس، زوله، بواتنگ و در ابتدای فصل مارتینز چهار مدافع میانی فصل گذشته باواریایی ها بودند. با بازگشت هاینکس این تعداد به 3 نفر رسید و مارتینز به پست تخصصی خودش یعنی هافبک دفاعی بازگشت. در حالی که همه انتظار زوج بواتنگ-هوملس را در قلب خط دفاعی تیم اول آلمان داشتند، بواتنگ به دلیل مصدومیت های زیاد دائما دور از دسترس بود و زوله بیشتر از او در طول فصل بازی کرد.

چندی پیش کارل هاینتس رومنیگه، نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ طی مصاحبه ای اعلام کرد که به پیشنهادات برای بواتنگ گوش خواهند داد. رسانه های آلمانی از جمله کیکر و بیلد می گویند این حرف های رومنیگه به معنی قرار داشتن این بازیکن آلمانی در لیست فروش تیم است. به نظر می رسد مصدومیت های پیاپی این بازیکن صبر مدیران این تیم را به سر رسانده است.

بواتنگ در 51 بازی از 101 دیدار اخیر تیمش به دلیل مصدومیت بازی نکرده است و همین هم باعث شده مدیران این تیم تصمیم بگیرند که وی را در لیست فروش قرار دهند؛ از طرفی حرف های بواتنگ درباره تجربه کردن چالش جدید نیز کمی سران بایرن مونیخ را عصبی کرده است. بیلد از زوله به عنوان جانشین بواتنگ و مهره اصلی باواریایی ها برای سالیان آینده در پست مدافع میانی نام می برد. همچنین به نظر می رسد حتی با وجود ماندن بواتنگ در فصل آینده نیز او باید نیمکت نشینی را بپذیرد. مدیران این تیم از نمایش زوله در فصلی که گذشت کاملا راضی بودند و می خواهند وی کنار هوملس و نویر در قلب دفاع تیم بازی کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد