وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برگرداندن تیاگو آلکانتارا در برنامه‌های بارسلونا نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بارسا تنها در صورتی حاضر به جذب تیاگو می‌شود که مجبور نباشد برای این انتقال پولی بپردازد. 

 

بارسلونا برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانتارا ندارد. مگر اینکه این بازیکن مجانی باشد.

به گزارش mundodeportivo، تیاگو فروشی است و لینک شدنش به بارسلونا کار آسانی است. تیاگو در سال 2013 از بارسا جدا شد تا در بایرن مونیخ فرصت بازی بیشتری کسب کند. بازگشت او ظاهرا مورد استقبال تنی چند از اعضای بارسلونا نیز هست. روز گذشته بود که مارک آندره تراشتگن صراحتا از علاقه‌اش به انتقال تیاگو به بارسلونا گفت.

اما منابع موندو اعلام کرده‌اند برگرداندن تیاگو در دستور کار مدیران بارسلونا نیست مگر اینکه بابت جذب او پولی پرداخت نشود. در اینکه تیاگو بازیکن بزرگی است، شکی نیست اما جذب او در برنامه‌های کادر نقل و انتقالات باشگاه نیست. چه کادر قبلی با حضور رابرت فرناندز و چه کادر کنونی با اضافه شدن اریک آبیدال و رامون پلانس. بارسا قصد تقویت خط هافبکش را دارد اما روی آرتور ملو و فرنکی دی یونگ سرمایه گذاری کرده است.

رومنیگه دیروز اعلام کرد تاکنون هیچ پیشنهادی برای تیاگو دریافت نکرده و خود بازیکن نیز درخواست جدایی نداده است. بایرن قصد فروش تیاگو را دارد اما بارسا برنامه‌ای برای جذب این بازیکن ندارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد