وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانشافت با معلم یوگا در اردوگاه دور افتاده

آلمان در جام جهانی 2014 از شرایط آب و هوایی بیشترین استفاده را برد و دیروز در حالی به روسیه سفر کرد که امیدوار است از شر باران در محل اردوی خود بیرون مسکو در امان باشد. 

 

کمپو باهیا، هتل لوکس و آفتابگیر آلمان در احاطه درخت‌های نخل در ساحل اقیانوس اطلس یکی از عوامل موثر در قهرمانی این تیم در برزیل شمرده شد.در جام جهانی 2018، مجموعه هتل واتوتینکی در 40 کیلومتری جنوب غرب پایتخت روسیه محل استقرار آلمان است که با جنگل احاطه شده و با دیوار بلندی که اطراف آن را گرفته از چشم‌های کنجکاو دور است.بعد از آب و هوای استوایی کمپو باهیا که آن هم دور از شهر بود، ژرمن‌ها انتظار دارند منطقه کم جمعیت دور از پایتخت، هوای مرطوبتری داشته باشد.
یواخیم لوو مربی آلمان هفته قبل گفت: «کمپو باهیا عالی بود، بهشت آرامش. حالا ما شرایط متفاوتی داریم، امیدواریم دایما باران نیاید.
غرزدن فایده‌ای ندارد. وقتی شروع به گلایه می‌کنید، فقط انرژی‌تان را از دست می‌دهید.»
الیور بیرهوف مدیر تیم ملی آلمان می‌گوید این تیم برای تفریح به روسیه نمی‌رود بلکه به دنبال قهرمانی است اما اردوگاه دورافتاده آنها شاید خیلی برای بازیکنان آشنا نباشد. ماریو گومز ماه گذشته در پاسخ به سوالی که آیا شانس رفتن به اردوی آلمان را دارد، گفت: «واتو - چی؟!»
لوو می‌خواست کمی از روحیه کمپو باهیا را به روسیه بیاورد و امیدوار بود در شهر آفتابی سوچی سکنی گزینند، سال گذشته در شهر ساحلی دریای سیاه قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها را به دست آوردند اما به جای تماشای دلفین‌ها در امواج سوچی، باید روزها را در واتوتینکی سپری کنند در حالی که چند ساختمان بلند در میان درختان بلند اطراف هتل به چشم می‌خورند. امکانات لجستیکی دلیل تصمیم فدراسیون فوتبال آلمان برای انتخاب مسکو بود و بیرهوف می‌گوید جایگزین دیگری نبود.بازیکنان آلمان اما تحت تاثیر شلوغی مسکو قرار نمی‌گیرند، چون 45 دقیقه تا پایتخت راه است.
آلمان نخستین بازی‌اش را 27 خرداد در ورزشگاه لوژنیکی مقابل مکزیک برگزار می‌کند و امیدوار است آخرین بازی‌اش هم در همین ورزشگاه باشد، فینال. دوم تیر در بازی دوم خود در سوچی به مصاف سوئد می‌روند و 6 تیر در کازان با کره جنوبی روبه‌رو می‌شوند. اگر صعود موفقیت آمیزی داشته باشند، دو بازی دیگر در پایتخت روسیه خواهند داشت، در نیمه‌نهایی و فینال، بنابراین می‌خواهند کمترین سفر را داشته باشند.
از یورو 2016 این درس را گرفته‌اند که اردویشان در اویان در نزدیکی دریاچه ژنو بود و تنها دو ساعت تا نزدیکترین فرودگاه فاصله بود.
در مسکو، آلمان با لوژنیکی 45 دقیقه و با نزدیکترین فرودگاه 30 دقیقه فاصله دارد.
واتوتینکی همچنین به امکانات تمرینی زسکامسکو نزدیک است که قرار است آلمان در جریان جام جهانی از آنها استفاده کند.درون هتل، بازیکنان و بقیه اعضای تیم آلمان هیچ چیز لازم ندارند. پشت دیوارهای ضخیم اطراف هتل، 72 اتاق در اختیار بازیکنان، مربیان و بقیه است که شامل استخر و سالن بدنسازی و بازپروری و سایر امکانات می‌شود.معلم یوگا هم با تیم ملی آلمان کار می‌کند؛ پاتریک بروم مونیخی که در تورنمنت‌های قبلی هم آلمان را همراهی کرده، با تیم است. بیرهوف گفت: «تلاش می‌کنیم تا تمام نیازها را برآورده کنیم.»

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 12:45

نویسنده می پذیرید؟

سیمین چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 16:47

سلام ب نویسنده محترم و فعال مرسی از پیج فوق العاده. سال هاست که من مطالب رو دنبال میکنم عالیه.
خواستم بگم
تو متن نوشتین آلمان در مقابل مسکو بازی میکنه اشتباها. *مکزیک.
به امییید قهرمانی

حرف حساب چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 18:02

به امید قهرمانی مجدد آلمان.. اسپانیا که رسماً از جمع مدعی ها خارج شد با افتضاح لوپتگی و حالا می مونه برزیل و فرانسه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد