وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر عربستان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان، تیم ملی فوتبال عربستان را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.  

 

یواخیم لوو:

ما واقعا در دفاع باز بازی کردیم و به حریف اجازه دادیم ضد حملات زیادی بزند. سعی می‌کنیم به پیشرفت ادامه دهیم و وقتی جام جهانی شروع شود، آنجا خواهیم بود. فکر می‌کنم شروع خوبی داشتیم، نیمه اول دوندگی های بسیار خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم افت کردیم. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. در نهایت، کمی هم خوش شانس بودیم. هفته آینده احتمالا با تناسب بیشتری بازی ها را برگزار می‌کنیم.

 

مانوئل نویر:

باید قبول کنیم توپ‌های از دست‌رفته زیادی در بازی داشتیم. من این احساس را داشتم که ما از هر حمله، یک گل بزنیم. فکر می‌کنم چیزی که در این بازی کم داشتیم، ‌هوشیاری و دقت در زدن ضربه آخر است. تیمی با نشاط داریم و امیدواریم که کیفیت را وارد بازی کنیم تا جام جهانی را با موفقیت پشت سرگذاریم.

 

سامی خدیرا:

هرچه به جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، بحث عملکرد بیشتر مطرح می‌شود و این موضوع همچون بازی با اتریش بود. زیرا نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم افت کردیم. پاس‌های اشتباه زیادی داشتیم که کار را سخت می‌کرد. بازیکنان متعهدی داریم که می‌دانند چه چیزی در انتظارشان است. در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم. اما نمی‌دانم نیمه دوم چرا دست از کار کشیدیم. باید ریکاوری کنیم و از سه‌شنبه با تمرکز بالا وارد مرحله بعد آماده‌سازی شویم. باید روی همه چیز کار کنیم.تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است که از تمام توانش بهره خواهد گرفت.

 

تونی کروس:

همه دیدند که ما می‌خواستیم اما همه چیز به خوبی پیش نرفت. باید در این بازی بیشتر از ۲ گل می‌زدیم.باید اذعان کرد که مقابل حریفی ضعیف، موقعیت‌های گل زیادی را هدر دادیم. از این نظر باید روی ضربه آخر بهتر کارکنیم.

 

مارکو رویس:

امروزه تیم ضعیف و کوچکی دیگر وجود ندارد و عربستان هم تلاش کرد فوتبال بازی کند. در یکسری موارد خوب کار نکردیم. البته روی ضدحملات تلاش کردیم اما همه منافذ بسته نبودند. آلمان تیمی متخصص در جام‌جهانی است. هنوز یک هفته فرصت داریم و به موقع آماده می‌شویم.

 

تیمو ورنر:

ما واقعا در دفاع باز بودیم و ضد حمله های زیادی به عربستان دادیم. ما تا زمان آغاز تورنمنت به پیشرفت خود ادامه می دهیم. شروع خوبی داشتیم و در نیمه اول خوب بازی کردیم. فرصتهای زیادی بوجود آوردیم اما در انتها کمی بدشانس بودیم، هفته آینده برای ما پر جنب و جوش خواهد بود.

 

جاشوا کیمیش:

نگرانی در کار نیست، هواداران پس از بازی اول در جام جهانی باید تصمیم بگیرند که نگران باشند یا نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد