وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سپ مایر: نویر مانند یک روباه کارکشته است؛ اگر بدنش آماده باشد، بازی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان از مانوئل نویر حمایت کرد تا در جام جهانی بازی کند.  

مانوئل نویر پس از ماه ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت، اخیرا آماده حضور در میادین شده و در دیدار دوستانه آلمان مقابل اتریش نیز کاپیتان مانشافت بود. با این وجود، برخی معتقدند با توجه به اینکه نویر مدت ها از شرایط بازی دور بوده، در جام جهانی به عنوان دروازه بان اصلی به میدان نخواهد رفت و تراشتگن درون دروازه قرار می گیرد اما سپ مایر عقیده متفاوتی دارد:

“هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. اگر او از نظر جسمانی آماده باشد، بازی خواهد کرد. حتی با وجود آنکه او 7 یا 8 ماه دور از میادین بوده، چیزی را فراموش نکرده است. من هنوز فراموش نکرده ام چگونه موتورسیکلت برانم.
 

“البته که شما به بازی های تمرینی نیاز دارید اما این بازی ها را در تمرینات نیز به دست می آورید. در تمرینات می توان شرایطی دقیقا مانند مسابقه ایجاد کرد و در واقع در تمرینات وقت بیشتری دارید. مانوئل مانند یک روباه کارکشته است. او به زمان زیادی برای آمادگی نیاز ندارد. مهم این است که او از نظر جسمانی آماده باشد و درد نداشته باشد. یواخیم لوو در این تصمیم کاملا حق داشت.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد