وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی آلمان 2 - 1 تیم ملی عربستان؛ پیروزی خفیف ژرمنها پیش از سفر به روسیه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 1-2 عربستان را مغلوب کند.  

تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی محسوب می شود، امشب طی دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی عربستان رفته و در نهایت موفق شد با 2 گل تیمو ورنر و گل به خودی بازیکن حریف عربستان را مغلوب کند. 

ژرمن ها بازی را بهتر آغاز کرده و موفق شدند در همان دقیقه 8 و روی پاس دیدنی مارکو رویس و ضربه تمام کننده تیمو ورنر به گل اول برسند. 

دقایقی بعد مارکو رویس می توانست با یک ضربه والی دیدنی زننده گل دوم آلمان باشد اما شوت دیدنی او به دیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه 33 همکاری رویس و مولر می توانست به گل منتج شود اما ضربه سر ورنر با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

اما در دقیقه 44 آلمان روی همکاری دیدنی بازیکنان خود و ارسال ورنر با اشتباه و گل به خودی عمر الهوساوی به گل دوم هم دست یافته و با برتری 0-2 راهی رختکن شدند. 

با شروع نیمه دوم آلمان می توانست توسط دراکسر به گل سوم هم برسد اما ضربه او با واکنش زیبای المعیوف دور شد. 

اما در ادامه تیم ملی عربستان پیش کشید و چند موقعیت خوب را نیز خلق کرد که با بی دقتی از دست رفت. اما در دقیقه 84 این تیم به یک ضربه پنالتی دست یافت که ضربه محمد السهلاوی توسط تراشتگن مهار شد اما روی ریباند جاسم اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا آلمان 1-2 عربستان را مغلوب کند.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
Keykhosro شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 00:03

آبرو ریزی تمام بود

jalil شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 00:07

تیم این دو بازی نیمه دوم ازلهاظ بدنی کم میاره وتهلیل میره وتوان پرس وحتی حمله ی با انگیزه ی رو نداره و لوو باید حتما به فکر بازی های جام باشه !!!!!

مهدی شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 00:08 http://www.m.gherejilo@gmile.com

با این بازیها آلمان میخواد از عنوان قهرمانیش دفاع کنه شاید با این اوضاع حتی تو گروهش هم به مشکل بر بخوره و سرنوشت قهرمانهای دوره قبل براش تکرار بشه تو این دو بازی هیچ نکته مثبتی تو بازی مانشافت دیده نمیشه بی انگیزه ضعیف تو کارهای دفاعی پر اشتباه تو حمله توپ لو دادنهای فراوان تو میانه زمین نمیدونم ملاک لوو برای دعوت از گومز و هکتور چی بوده

Saeed شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 00:48

سلام
به نظر من که از سال 1990 از دوستداران فوتبال آلمان هستم چند حالت برای نتایج ضعیف المان در دیدار های دوستانه اخیر وجود داره.
حالت خوشبیانه
1- عدم شرکت بازیکنان در بازی های درگیرانه جهت جلوگیری از مصدومیت های شدید
2- رو نکردن تاکتیک ها در بازی های تدارکاتی
حالت بدبینانه
1- مشکل هماهنگی تیمی از جمله درگیری های بازیکنان
2- غرور بازیکنان و نداشتن انگیزه
در هر صورت باید تا دیدار اول صبر کرد. من یادم هستش سال 1994 هم در برابر کره جنوبی در دیدار اخر گروهی المان 3 بر 2 بازی را برد و دریک هشتم به زور و با حرفیه گری کلینزمن مکزیک را بردند اما در یک چهارم دیگه موتور تیم خاموش شد و 2 بر یک مغلوب استویچکوف و لچکوف و بقیه بالغاری ها شدند. با شروع جام محک المان مشخص میشه و اونجا دیگه نمیشه بهانه ای اورد. در هر صورت هر تیمی نیاز به تغییر داره. شاید وقتش شده المان با یه مربی دیگه مثل کلوپ دوباره احیا بشه. باید صبر کرد تا بازی مکزیک.
موفق باشید

babak شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 01:11

بازی را ندیده ام . اما اما ، با عجله قضاوت نکنید ، شاید حس پیشرفت و انگیزه روحی و روانی تیم هنوز اندک باشد ، اما ژرمنها همواره جنگجو و متعصب بوده اند قطع از این لحاظ بهتر می شوند ، ضمن اینکه بازی درگیرانه در این لحظات به نفع بازیکنان نیست ، احتمال مصدومیت هست ، و اینکه آلمانها مانند ایتالیا در طول تورنمنت ، و به تدریج خود را نشان خواهند داد مثل آرژانتین ، اسپانیا ، برزیل ، پرتغال نیستند ،پس صبر داشته باشید ، قطعا اشکالاتی هم وجود دارد از از دید ما پنهان اسا و مربی ، آنها را می داند که در تمرینات رفع می شوند ، شاید هم در نهایت نتوانند نتیجه دلخواه یعنی قهرمانی را کسب کنند ، چون بهرحال فوتبال است و پر از حادثه ، اما نباید قبل از آغار تورنمنت ، نتیجه گیری کرد

اکبرماتئوس شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 03:19

1.سلام
2.آبرو ریزی نبود، ولی خب!در حد و اندازه ی یک قهرمان جهان نبودند.
3. به احتمال زیاد نخواستند درگیر شوند و مصدوم شوند.
4.برای saeed:آلمان در جام جهانی 1994 در مرحله ی یک هشتم 3-2بلژیک را برد نه مکزیک.
5 بازی اول با مکزیک، عیار واقعی آلمان را نشان خواهد داد.
6.به امید ستاره ی پنجم

GER_86 شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 08:03

قبل ار جام 2014 - آلمان در بازی دوستانه 4-2 به آرژانتین باخته بود.... بازی تدارکاتی ملاک نیست چون تیم هدفش چیز دیگه ایه..... آلمان ها توی تورنمنت ها عالین.... جام جهانی 86- یا 2002 ، آلمان با ضعیف ترین تیم به فینال رسید....

مسعودآلمانی_رئالی شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 11:20

قطعا تیم بی انگیزه نیست.لوو بهترین مربی ممکن برای آلمان هست.هیچ وقت فکرنکنیداگه کلوپ بیادتیم ملی حتما موفقعت باشگاهی رو توی تیم ملی تکرارمیکنه قصه تیم ملی خیلی فرق داره با باشگاهی.تیم ملی نهایتا7تابازی پیش رو داری برای موفقعیت داری ولی باشگاهی بیش50تابازی پیش روداری لیگ .حذفی. اورپا و...مطمئناآلمان توی جام جهانی بهترین کیفت ممکن ارائه میده هرچندشاید بعضی اوقات موفق نشه ولی حتما بهترین بازی وکیفت ممکن ارائه میده همه دنیا میدونن که آلمان تیم تورنمت هستش به امیدستاره5.زنده بادآلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد