وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاکنون هیچ تماسی میان تیاگو و بارسلونا برقرار نشده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علی رغم همه شایعات، تاکنون هیچ مذاکره‌ای میان بارسلونا، بایرن مونیخ و پدر تیاگو انجام نشده است.  

مازینیو آلکانتارا، پدر تیاگو آلکانتارا تاکنون هیچ تماس و مذاکره‌ای با بارسلونا نداشته است.

به گزارش اسکای اسپورتس، نشریه اسپورت کاتالونیا به تازگی مدعی شد بایرن حاضر است تیاگو آلکانتارا را در ازای 50 میلیون یورو به علاوه لوکاس دینیه به بارسلونا بفروشد. این تنها یک شایعه است چون تاکنون هیچ مذاکره‌ای میان طرفین صورت نگرفته و مشخص نیست اصلا چنین ایده‌ای در ذهن مدیران بایرن وجود داشته باشد. نه تنها بارسلونا که بایرن تاکنون با هیچ باشگاه دیگری مذاکره نکرده است.

از طرفی دینیه اگر هم مایل به جدایی باشد، احتمالا به تیمی می‌رود که بتواند گزینه اول تیم برای سمت چپ خط دفاعی باشد. فرصتی که در بارسلونا به دست نخواهد آورد و در بایرن هم از او دریغ خواهد شد. داوید آلابا که پیشتر صراحتا اعلام کرد در مونیخ می‌ماند، طبعا گزینه اول کواچ برای سمت چپ خط دفاعی خواهد بود. گرچه حتی ماندن دینیه در بارسلونا نیز در گزینه‌هاست.

از طرفی جدایی تیاگو از بایرن به مقصد بارسلونا نیز تاکنون مطرح نبوده است. منابع اسکای تایید کرده‌اند که تا این لحظه هیچ تماسی میان پدر و ایجنت تیاگو و بارسلونا برقرار نشده است. گرچه بازگشت به بارسلونا به دلایل خانوادگی برای تیاگو یکی از گزینه‌هاست.

اشپورت آینس هم امروز مدعی شد تیاگو خواهان جدایی از بایرن مونیخ و بازگشت به بارسلوناست. صالح حمیدزیچ که اکنون در فلوریدا تعطیلاتش را سپری می‌کند، هنوز واکنشی به شایعات پیرامون جدایی تیاگو نشان نداده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد