وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: بایرن مونیخ با کواچ موفق خواهد بود؛ اگر مدیران تیم می گویند لواندوفسکی باید بماند پس می ماند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس معتقد است نیکو کواچ می تواند با بایرن مونیخ موفق عمل کند.  

متس هوملس در سال 2016 به بایرن مونیخ پیوست و اذعان داشته یک فصل قبل از آن انتقال احتمال داشت به منچستر یونایتد بپیوندد. هوملس در مصاحبه ای با بیلد درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه با هم خواهیم خواند.

نیکو کواچ:

“هنگامی که کواچ را دیدم چگونه با بازیکنان نه چندان سرشناس تیمش را جمع کرده است و چه کار های دشواری را انجام می دهد برای او کلاه از سر برداشتم. این دلیلی است برای این که می دانم او همان طور در بایرن مونیخ هم کار خواهد کرد و می توانیم با هم در بایرن مونیخ موفقیت کسب کنیم.
 

“ما بازیکنان پر افتخاری مانند نویر و مولر را در تیم داریم اما آن ها هرگز نمی روند که به کواچ بگویند "ببین من هفت بار بوندس لیگا را برده ام و بهتر از تو می دانم" مربی همیشه رئیس است و حرف آخر را می زند.
 

کلوپ:

“رابطه من با کلوپ بسیار جالب و هیجان انگیز بود. او رئیس من بود. زمانی که او به دورتموند آمد، هرگز هیچ قهرمانی ای را به دست نیاورده بود. حتی در این سطح یک بازی را هم انجام نداده بود.
 

کار نکردن کواچ با ستاره ها و کمبود تجربه و احتمال به مشکل خوردن با ستارگان تیم:

“من با حرف های مردم در این باره مخالفم. فقط می توانم از طرف خودم صحبت کنم و باید بگویم: احتمال این اتفاق 0% است. صفر! مربی همیشه رئیس من است و مهم نیست که من با او رابطه خوب یا بدی داشته باشم.
 

حرف های بواتنگ و آلابا درباره چالش جدید:

“من هم زمانی این افکار را در ذهنم داشتم. به عنوان مثال من در سال 2015 به انتقال به منچستریونایتد نزدیک بودم و به رفتن به خارج کشور فکر می کردم با این حال در سال 2016 موقعیت متفاوتی پیش آمد و من راهی بایرن مونیخ شدم.
 

لواندوفسکی:

“من داستان زیادی را در این باره نمی بینم. اگر سران بایرن مونیخ می گویند که او باید بماند پس می ماند و اگر سران باشگاه بگویند او چالش جدیدی را می خواهد پس ما چنین چالشی را به او می بخشیم. باید ببینیم چه اتفاقی در آخر می افتد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امید آلمانی 1988 پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 01:48

بسیار منطقی و درست صحبت میکنه هوملس.درود برتو

mia san mia پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 12:56

فقط هوملس . عشقی . قلب دفاع بدون تو هرگز . دلیل باختمون به اتریش نبود تو بود . سال بعد هیچکی نمتونه به دفاع نویر و هوملس و بواتنگ گل بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد