وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش لروی سانه به خط خوردن نامش از لیست آلمان برای جام جهانی روسیه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سانه از عزمش برای بازگشتی قدرتمندانه تر گفت. 

 

لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی به غیبتش در جام جهانی روسیه واکنش نشان داد.

سانه که فصل فوق العاده‌ای را در سیتی زیر نظر پپ سپری کرده بود و از امیدهای آلمان برای قهرمانی جام جهانی به شمار می‌رفت، از سوی یواخیم لوو در لیست نهایی مانشافت قرار نگرفت. تصمیمی غیر منتظره‌ای که البته با واکنش‌های زیادی هم رو به رو شد. پس از بالاک و کایل واکر، این بار نوبت خود سانه بود تا در توییترش به این مسئله واکنش نشان دهد:

“مرسی از همه به خاطر پیغام‌های روحیه بخش دیروز و امروز. من واضحا از غیبت در جام جهانی ناامیدم اما باید این تصمیم را بپذیرم و تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا قوی تر از قبل برگردم. حرف دیگری نیست جز آرزوی بهترین‌ها برای مانشافت در روسیه. بروید و آن جام را فتح کنید.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
babak سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 18:24

این واکنش یک بازیکن حرفه ای تمام عیار است ، حالا این واکنش را با واکنش واگنر مقایسه کنید، مطمئنم در آینده نزدیک دوباره به مانشافت دعوت خواهد شد و شاید بدون خط خوردن

حرف حساب چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت 01:06

اقا طبق اخباری که سایت های نزدیک به تیم ملی المان دادن سانه تو تمرینات تو کمپ خیلی سرکش برخورد میکرده با باقی بازیکنا. واسه همین خطش زدن چون اونطوری که مربیا میخواستن کار نمیکرده و یه جورایی سرخود بوده. خوب اگه دلیلش این باشه حق با یواخیم لو هست تو این یه مورد البته اما هنوز روی سایر انتقاداتی که از یواخیم لو داشتم هستم به خصوص خط زدن واگنر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد