وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: مانشافت بدون بازیکنان بایرن مونیخ نمی تواند قهرمان جهان شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باشگاه بایرن مونیخ از صحبت در مورد لواندوفسکی خودداری کرد.  

به نقل از منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، اولی هوینس صحبت های جالبی داشته است او معتقد است تیم ملی آلمان بدون بازیکنان بایرن مونیخ نمی تواند قهرمان شود. هوینس همچنین درباره مانوئل نویر نیز صحبت کرده و برای او آرزوی سلامتی کرده است. صحبت های وی را در ادامه با هم می خوانیم.

حضور 8 بازیکن بایرن مونیخ در تیم ملی آلمان برای جام جهانی:

“بدون بازیکنان بایرن مونیخ، قهرمان جهان نخواهیم شد. اگر مانشافت می خواهد موفق شود باید آن ها (بازیکنان بایرن مونیخ) نقشی تعیین کننده داشته باشند. آلمان قطعا جزو سه یا چهار تیمی است که می توانند قهرمان جام جهانی شوند. یوگی لوو همیشه توانسته یک تیم و گروهی عالی برای تورنمت های مهم جمع آوری کند. من به او اعتماد دارم.
 

یواخیم لوو:

“او نقش پررنگی در موفقیت های تیم ملی داشته است. لوو با آرامشی که دارد به خوبی با پسران تیم ملی رابطه برقرار می کند. من واقعا از این موضوع که او چگونه این کار را می کند خوشم می آید. او بسیار موفق است. لوو جانشین هاینکس؟ ما فقط در مورد مربیانی که در دسترس بودند، فکر کردیم. به همین دلیل او جزوی از بحث ما نبود چون خودش یک قرارداد داشت.
 

مانوئل نویر:

“متقاعد شده ام که اگر نویر سالم باشد می تواند کارایی زیادی برای تیم ملی داشته باشد و تمام توانش را بگذارد. البته مانوئل نویر شخصیت برجسته و مهمی در اف سی بایرن و تیم ملی آلمان است. برای او خوشحالم و امیدوارم که همین طور سالم بماند.
 

لواندوفسکی:

“هیچ چیزی برای گفتن در این باره وجود ندارد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسلم آلمانی 1366 سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 17:11

اول از همه که..نویر با گوتزه فرق میکنه و..دروازه بان با مهاجم....مهمترین عوامل موفقیت یک تیم برای قهرمانی یک دروازه بان خوبه که خط دفعی اطمینان روانی به اون داشته باشند.که اول تیم گل نخوره بعد به فکر گل زدن باشه.درسته خیلی از بازی دور بوده.اما دروازه بانی که از یادش نرفته.و حتما روند امادگی جسمانی نویر با توجه به کشوری مثله المان با این همه امکانات.بسیار دقیق و اصولیه و همچنین بر پایه ی نظریات درست.درضمن لوو که بیخیال بقیه تیم نشده.تمرینات هست که انجام میشه و همچنین اکثر بازیکنان درشرایط مسابقه در تیم های باشگاهی شون قرار دارند...اما درمورد سانه...تعصبات بی دلیل رو باید کنار گذاشت.باید واقعیت رو دید.تعصبات کوکورانه مطلقا ضربه زننده هست.در پستی که سانه میخواست به کار گرفته بشه اون بازده رو نداشته و بازیکنان با توانایی بهتری در ترکیب هستند که بهتر او باشند.بهتر قبول کنیم منچستر سیتی با آلمان تفاوت داره و گواردیولا با لوو..همیشه اصول تاکتیکی نقش تعیین کننده در تیم ملی المان داشته...فوتبال المان بخصوص با یواخیم لووبه مانند ماشینی هست قطعات رو درجای مناسب و تعریف شده اش احتیاج داره..نسبت به توانایی و هوش لوو هم شکی نیست.تیم او همواره دربین 4 تیم رقابت های مهم قرار داشته.اون اصلا وابستگی به بازیکنان بدلایل غیر از ورزشی نداره.فراموش نکنیم جام فدراسیون ها هم هرچند کم اهمیت تر از جام جهانی باشه او توانست با تیم دومش سال گذشته اونو قهرمان کنه.جامی که همواره قهرمانان اون در گذشته باتمام قوا می امدند.حالا کم اهمیت شد؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد