وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاوارد: بایرن مونیخ؟ می خواهم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و نمی توانم این مسئله را پنهان کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع جوان اشتوتگارت در هفته های اخیر به حضور در جمع باواریایی ها مرتبط شده است. 

 

بنجامین پاوارد، مدافع جوان باشگاه اشتوتگارت به انتقال به باشگاهی بزرگتر و حضور در لیگ قهرمانان اروپا بی میل نیست.

مدافع فرانسوی در فصلی که گذشت، عملکردی خوب در بوندس لیگا به همراه اشتوتگارت از خود به جای گذاشت و همین مسئله باعث شد که باشگاه بایرن مونیخ نسبت به خرید وی علاقه مند شود و این در حالی است که اشتوتگارت نمی خواهد به آسانی این بازیکن با استعداد را از دست دهد.

به نقل از اسکای آلمان، پاوارد در خصوص آینده خود گفت:

“اگر من قول بدهم که در اشتوتگارت می مانم و این مسئله عملی نشود، هواداران از من متنفر خواهند شد. من می خواهم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و نمی توانم این را پنهان کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد